Connect with us

#celeb

“Bila kau berpura2 kuat. Selagi takde rasa bahagia, mana boleh lupa..” – Intan Saleh

Bekas madu pelakon Izreen Azminda iaitu Intan Saleh seolah-olah menyimpan sesuatu di dalam hati apabila berkongsi sebuah posting di laman Instagram miliknya, semalam.

Menerusi posting foto dirinya itu, wanita berusia 36 tahun tersebut menggambarkan niat adalah umpama surat dan tidak akan sampai sekiranya tersalah menulis alamat.

“Niat itu seperti surat. Salah tulis alamat, akan sampai salah tempat. Setiap orang akan kembali kepada apa yang diniatkan. Jadi, betulkan niat.
 
“Selagi tak ada rasa bahagia. Selagi ada kesulitan. Mana mungkin akan melupakan.  Lihat pada situasinya, jika ikhlas hanya Allah, aku dan dia,” tulisnya berserta emoji hati berwarna hijau.

Posting foto berkenaan turut disertakan dengan dua tanda pagar iaitu #buatapayangAllahsuka dan #akubukansiapasiap.

Sebelum ini, media melaporkan ibu tunggal dua cahaya mata itu bertemu dengan pelakon tersebut selepas berlaku kontroversi antara mereka pada empat tahun lalu menerusi rakaman program Melodi Raya baru-baru ini.

Selain itu, difahamkan Intan turut memuat naik posting selepas menjayakan rakaman berkenaan dengan kapsyen yang menggambarkan sesuatu mengenai kekuatan.

“Bila kau berpura pura terlihat kuat. Sesekali terlihat lemah tak mengapa.. kau manusia bukannya robot sentiasa terlihat kuat,” luahnya.

Kedua-dua posting tersebut menerima pelbagai reaksi pengikutnya yang memberikan kata-kata semangat selain terdapat juga segelintir individu mengecam pelakon terbabit.

“Kesian adik aku ni kena game..” – Pelakon, Nazia Mustafar

Dah rampas kebahagiaan orang… pastu?

Poyo je dia tu nak minta maaf bagai

Izreen doakan Intan dapat jodoh? Kalau aku… malu

Untuk makluman, Intan merupakan bekas isteri kepada pemuzik bebas, Ude Wahid yang diceraikan pada 2018 dan lelaki tersebut menjadi suami kepada Izreen.

Hasil perkongsian hidup Intan dan Ude, mereka dikurniakan dua cahaya mata lelaki iaitu Arish Muqri dan Ariq Muqri.

Izreen pula kini sedang hamil anak keduanya bersama Ude selain memiliki seorang anak lelaki hasil perkahwinan sebelumnya.

Sumber: Instagram Intan Saleh

Continue Reading
Advertisement

Trending