Connect with us

#viral

“Cuba teka yang mana isteri bongsu?” – Bawa keluar 3 isteri serentak, aksi lelaki ini jadi perhatian netizen

Bila dengar je perkataan poligami, konfem ramai perempuan yang tak bersetuju ataupun makan hati dengan perkataan tu. Memang jaranglah kita dengar yang ada perempuan sanggup dimadukan. Bukan setakat tak sanggup, kalau ada pun yang sanggup, belum tentu akan jadi rapat dan boleh keluar sekali.

Tapi lain pula cerita kalini, baru-baru ni viral di Tiktok tentang seorang lelaki ini yang dikatakan mempunyai tiga orang isteri dan berjaya membuatkan ketiga-tiga isterinya rapat seperti BFF. 

Rapat macam BFF

@zizahmardhiah

Reply to @inaraamani23 ada nak cukup kan quota ke? Btw follow lah tiktok madu Saya @ujieeeemanjaaa @niesaaaaa__

♬ Rude Remix – DRXML

Seperti yang kita tahu, memang jarang kita dengar yang perempuan sanggup hidup bermadu, namun yang menarik perhatian orang ramai adalah apabila ketiga-tiga isteri kepada lelaki ini rapat semacam dan kelihatan seperti mereka tidak mempunyai masalah untuk hidup bermadu.

Menerusi perkongsian dari akaun Tiktok, Zizah Mardhiah. Dia telah memuatnaik video bersama dua madunya yang keluar bersama suami.

Di dalam video tersebut, Zizah siap mengatakan yang suami mereka itu biasa-biasa sahaja, tapi yang paling penting adalah suaminya itu pandai berlaku adil keatas ketiga-tiga isterinya.

Bukan itu sahaja, Zizah juga ada berkongsi video yang lainnya dan mengatakan yang mereka bahagia bersama suami tercinta dan mereka meminta agar orang ramai untuk mendoakan kan kebahagiaan mereka dunia dan akhirat.

Wah, hebat betul suami dia, dahlah ketiga-tiga isterinya semua cantik-cantik belaka. 

@zizahmardhiah

Cuba teka mana madu bongsu? #salamramadhan #fypシ #fyp #madutiga #zizahmardhiah

♬ Mabuk Lagi (Remix) – syhhafiq

“Sharelah video kahwin, bagi perempuan lain tahu betapa indahnya madu”

Manakala diruangan komen pula, video tersebut telah mengundang pelbagai reaksi daripada netizen, tetapi rata-rata darinya semua seronok melihat keakraban antara mereka bertiga dan siap minta untuk berkongsi video perkahwinan supaya wanita-wanita lain diluar sana tahu betapa indahnya hidup bermadu.

Boss kahwin 4, isteri semua satu pejabat

Betul ke ni? Cuba tunjuk gambar kahwin, nak tahu juga macam mana boleh dapat sekali 3

Bagaimanapun, ada juga netizen yang tidak mempercayai akan video tersebut dan mengatakan yang itu hanyalah sekadar untuk konten sahaja.

Dalam pada masa yang sama ada juga yang mengatakan tidak semua perempuan layak untuk dibuat madu dan ramai juga yang mempersoalkan sama ada video tersebut betul ataupun hanya sekadar gurauan. Betul atau tidak, mereka bereempat lebih tahu.

Sumber: Tiktok Zizah Mardhiah

Continue Reading
Advertisement

Trending