hubungi kami

TikTok

Duduk atas riba, budak sekolah ‘bercinta’ dalam kelas curi perhatian ramai

Zaman sekarang memang betul-betul makin maju. Jika dahulu, ramai pelajar tahu main kejar-kejar takpun main berebut tiang. Jika bercinta pun, mungkin mereka akan rahsiakan daripada rakan-rakan dan tidak mahu diketahui oleh guru di sekolah.

Namun, lain pula bagi beberapa pasangan kekasih pelajar di sebuah sekolah sehingga menjadi tumpuan ramai.

Amboi, kemain duduk atas riba, mesra tak bertempat

Menerusi video ‘stitch’ oleh seorang pengguna dikenali Muzzammil, dilihat beberapa orang pelajar sedang bermesra di dalam sebuah kelas tanpa mempunyai rasa malu. Malah, ada yang dilihat sedang duduk di atas riba teman lelakinya.

@muzzammiillll

#stitch with @ehem benak2 ubi #muzzahemsem #xyzbca #fypシ

♬ original sound – m u z z a – m u z z a

Ni sekolah atau kelab malam?

Kelakuan itu membuatkan Muzzamil mempersoalkan tindakan mereka yang dilihat seakan-akan tidak menggambarkan suasana sebuah kelas untuk menuntut ilmu, sebaliknya kelab malam disebabkan aksi mesra tersebut.

“Ni sekolah atau kelab malam? Bapak bodoh sial. Budak-budak mana tu? Mesti Indon kan?”soalnya.

Brunei tu…

Pun begitu, ramai mendedahkan kejadian tersebut berlaku di salah sebuah sekolah di Brunei dan bukannya Indonesia seperti didakwa Muzzammil pada mulanya.

Tak cukup kerusi ke?

Selain itu, ada yang mempersoalkan tindakan pelajar perempuan itu duduk di atas pangkuan riba teman lelakinya jika hendak dibandingkan dengan kerusi yang disediakan oleh pihak sekolah.

Macam duduk atas sofa…

Budak perempuan tu pegang kat mana?

Macam biasa, video dah padam

Difahamkan, video tersebut telah dipadam oleh pemilik asal sebaik sahaja menerima banyak kritikan oleh warganet.

Sumber: TikTok @muzzammiillll

Sedang memerhati anda...

Sambung Baca
Advertisement