Connect with us

#viral

Ibu minta gadaikan emas nak beli telefon, anak senyap2 hadiahkan yang baru

Setiap anak pastinya berimpian untuk membahagiakan ibu dan bapa. Walau bagaimanapun, bukan semua berkemampuan untuk memberi kemewahan buat orang tua kerana pebagai kekangan.

Namun, usaha kecil yang ditunjukkan dalam mengembirakan hati mereka pasti amat dihargai  kerana mengenangkan pemberian dari anak-anak.

Kejutan buat ibu

Menerusi perkongsian seorang pengunaa Tiktok dikenali sebagai bebozainuddin, dia telah menghadiahkan telefon bimbit baharu buat ibunnya.

Dalam video tersebut, jelas reaksi ibu pengguna Tiktok itu sangat gembira sehingga menitiskan air mata kerana tidak menjangkakan akan menerima hadiah daripada anak tersayang.

@bebozainuddin_

Part TWO. Part mama nangis tu, Allahuakbar. Inilah bigwhy saya berbusiness selama ni 😭 #fypシ #fyp

♬ original sound – Kakaklesungpipit – Kakaklesungpipit

Minta tolong gadaikan emas sebab nak beli baru

Menerusi video lain, bebozainuddin memaklumkan bahawa ibunya ada memberitahu telefon bimbitnya rosak dan ingin membeli yang baharu. Namun, memintanya menggadai emas kerana tidak mempunyai wang.

@bebozainuddin_

Hargai lah mak / ayah korang sementara masih ada. PART ONE 😭 #fypシ #foryourpage #fyp #fyi

♬ original sound – Kakaklesungpipit – Kakaklesungpipit

Doakan dapat gembirakan ibu lagi

Jadi, dengan hasil berniaga secara online, gadis tersebut berjaya membelikan telefon bimbit baru buat ibunya dan situasi tersebut  dirakam dan dimuat naik ke media sosial.

Susulan daripada itu, bebozainuddin berharap agar warganet dapat mendoakannya murah rezeki supaya mampu terus mengubah nasib keluarga dan membahagiakan ibunya.

@bebozainuddin_

Saya tak sangka viral, terima kasih atas doanya 🙏🏻 even hanya hasil jual chocojar saya mampu ubah hidup saya dan bahagiakan mak saya 😭

♬ original sound – Kakaklesungpipit – Kakaklesungpipit

Hargailah ibu ayah

Oleh itu, rata-rata warganet telah meninggalkan komen di ruangan Tiktok dengan memuji usaha gadis terbabit dalam memberi kegembiraan kepada ibunya.

Mereka juga berasa terharu menonton video tersebut dan terus teringat akan ibu masing-masing.

Saya janji saya akan buat macam ni jugak

Mengalir air mata tengok video ni

Suka tengok video menyentuh hati macam ni

Sumber:bebozainuddin

Continue Reading
Advertisement