hubungi kami

#celeb

Lambat siapkan ‘order’ sejadah, Azza Elite kecewa dimaki Azwan Ali

Penyanyi dan pelakon, Azza Elite kecewa apabila menerima kata-kata kesat daripada pengacara Azwan Ali disebabkan lambat menyiapkan tempahan sejadah.

Azza atau nama penuhnya Noor Azzarima Zawari berkata, dia meminta supaya Azwan yang popular dipanggil Diva AA memahami situasi dilaluinya ketika ini kerana baru kehilangan bapa tercinta.

“Kau sibuk jahit sejadah ke?”

 “Tak pernah cari pasal dengan sesiapa. Balik Singapura pun baru berapa hari terus sibuk nak fikir urus mak i. Dengan bapak i sakit.. tak boleh nak fikir orang nak beli sejadah ke apa ke, i fikir ayah dan mak i je!
“Keadaan parent i.. dalam dunia ni biar kita dahulukan mak ayah kita ya bang. Sampai hati dia tulis mcm ni! Bapak i meninggal semalam (Isnin) paham tak,” tulis Azza menerusi satu hantaran di laman Instagram.

Penyanyi berusia 45 tahun itu memuat naik tangkap layar sebuah posting memaparkan luahan Azwan yang mendakwa sudah seminggu menunggu tempatan dilakukan sebelum ini.

Menurut pelakon drama Tak Sempurna Mencintaimu itu, dia memuji niat baik Azwan untuk membeli sejadah namun cara meluahkan ketidakpuasan hati tersebut disifatkan kurang sesuai.

“Jangan sesuka hati maki! Sebab dah terbiasa mulut tu maki orang jadi makanan kau! Niat tu baik nak beli sejadah aku bersyukur! Tapi dalam masa yang sama fikir juga keadaan orang lain.
“Saya baru kehilangan ayah tau. Jangan buat anak yatim macam ni bang! Dan jangan lupa kematian tu sangat dekat dengan kita. Ingat Allah ya bang sebelum nak cakap apa-apa.
“Abang niat nak beli sejadah tu bagus sangat tapi cara tu macam tak manis. Bagus abang jaga hubungan dengan Allah tapi Allah juga suruh kita jaga hubungan sesama hamba.
“Keterujaan abang pakai sejadah Azza tu Azza syukur. Apa pun bang.. Ini kali aku lawan! Lawan dengan doa agar abang Wan (panggilan Azwan) bertemu husnul khotimah,” katanya.

Sumber: Instagram Azza Elite

Sambung Baca
Advertisement