Connect with us

#viral

Lesung pipit pun sama! Wajah seiras Wawa Zainal, wanita ini buat ramai keliru

Published

on


Korang pernah dengar tak cakap-cakap orang tua yang berbunyi ‘dalam dunia ni ada tujuh individu yang mempunyai wajah yang serupa’, betul ke?

Tapi macam mana kalau satu hari, ada orang tegur muka korang nampak macam selebriti terkenal? Semestinya korang rasa terkejut kan! Itulah perkara yang berlaku kepada seorang wanita ini.

Melalui perkongsiannya di aplikasi TikTok, wajah seorang wanita dikenali sebagai Ayunie Azmi sering disamakan dengan aktres cantik Wawa Zainal.

Malah jika diperhatikan betul-betul raut wajahnya, dia turut memiliki lesung pipit serupa seperti Wawa. Perkongsiannya itu menjadi tular dan menarik perhatian ramai warganet.

Sama ke tidak?

@bungayuniee

Saya enggak ditinggal pacar😂FOLLOW INSTA BUNGAYUNIEE🌸#fyp #fyppppppppppppppppppppppp #masukpage #NewyearNewmi

♬ Lemesin shay – FOUNDER I.S.A 🥰PAPA HENDRIK🥰

Jika dilihat sekali imbas, ramai yang menyangka Ayunie dan pelakon tersebut adalah orang yang sama. Bukan itu sahaja, dia juga sempat berseloroh dan berkata mereka berdua adalah pasangan kembar berlainan ibu bapa.

@bungayuniee

Reply to @makdidabaws Dalam banyak2 komen yang ni paling win 😂 .#fyp #fyppppppppppppppppppppppp

♬ Papi Chulo Koplo Version – DRXML

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet mengakui wajah Ayunie kelihatan mirip dengan pelakon yang juga usahawan kosmetik itu selain memuji kecomelan wanita tersebut.

Betul2 ingat Wawa Zainal

Kenapa muka macam Wawa!

Kembar ke ni? Comel

Sekali tengok, dua kali tengok, jelas memang mirip jugak dengan Wawa Zainal! Harap-harap Aeril Zafril tak tertukar orang je.

Sumber: TikTok Ayunie Azmi

Continue Reading
Advertisement