Connect with us

#viral

Pelamin & hantaran semua dah siap, wanita kecewa bakal suami tiba2 ‘ghaib’

Hari perkahwinan merupakan saat yang paling dinantikan oleh bakal pasangan raja sehari. Detik itulah tersimpulnya cinta sejati antara dua hati dalam satu ikatan sah.

Walau bagaimanapun, buat wanita ini ia merupakan satu mimpi ngeri apabila hari yang dinantikan telah tiba, namun bakal suaminya pula langsung tidak kunjung tiba.

Itulah realiti sebenar yang dihadapi oleh seorang wanita yang dikenali dengan nama Atiqah Al Zaraffee. Baru-baru ini, dia memuat naik video di TikTok menunjukkan suasana di sekitar majlis perkahwinannya.

Dalam video itu, semua persiapan majlis perkahwinan sudah lengkap namun malang buat ibu tunggal itu apabila bakal pengantin lelaki tidak hadir ke majlis tanpa memberikan sebarang sebab.

Semoga aku kuat

@atiqahalzaraffee

semoga aku kuat 😢 #fyp #kecewadalambercinta #cintasampaisyurga #foryoupage #sedihbanget😭😭😭

♬ Tetap Untukmu – royraditt

“Pelamin dah siap.. Hantaran pun dah siap.. Dah siap makeup untuk akad nikah.. Malangnya pengantin tak datang-datang.
“Lalu kami sekeluarga redha dengan ketentuan Allah. Semoga saya kuat menghadapi segala ujian ini,” tulisnya dalam video tersebut.

Semua tinggal kenangan

Meskipun masih dalam bersedih, Atiqah berterima kasih atas kata-kata semangat dan doa orang ramai yang menjadi semangat untuk dirinya meneruskan kehidupan.

@atiqahalzaraffee

cukup maafkan sahaja. terima kasih buat ahli keluargaku maafkan Aku🥺 #foryoupage #fyp #kecewadalambercinta #cukupdikenang #kaliiniyaallah

♬ original sound – Adi Bugak official – Adi Bugak(AB)

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen merasa sebak melihat ujian yang ditimpa oleh wanita tersebut. Mereka juga tidak putus memberi kata-kata sokongan agar Atiqah bangkit semula dan tidak berputus asa.

Awak beruntung sebab Allah tunjuk dia bukan lelaki terbaik

Ni laa sebab kenapa perempuan takut salah pilih

Selalu tengok drama je, realiti pun wujud

Haihh macam-macam persiapan telah dilakukan. Boleh pula si lelaki ‘ghaib’ tanpa sebarang khabar. Semoga Atiqah kuat selalu & doakan baik-baik buat dia!

Sumber: TikTok @atiqahalzarafee

Continue Reading
Advertisement

Trending