Connect with us

#viral

Suami ‘prank’ mahu kahwin lagi, isteri menangis habis tudung basah!

Seorang lelaki bertindak untuk melakukan ‘prank’ terhadap isterinya yang menyatakan hasrat ingin menambah satu lagi ‘cawangan’ dalam rumah tangga mereka.

Lelaki tersebut, Shafiran Azran merakam video secara tersembunyi di dalam kereta sebelum memulakan sesi luahan hati dengan isterinya Farah Izwanie.

Menerusi perbualan, Shafiran yang juga merupakan Youtuber mengatakan kononnya terdapat seorang wanita mengajak dia berkahwin setelah berkenalan melalui aplikasi WhatsApp.

Tonton video penuh :

Prank farah😅😅az nak nikah lain tengok sampai habis,agak agak farah terima ke tak?

Posted by Shafiran Azran Production on Tuesday, February 11, 2020

“Prank Farah. AZ nak nikah lain tengok sampai habis, Agak-agak Farah terima ke tak?,” tulis kapsyen posting video tersebut.

Setelah mengetahui perkara berkenaan, Farah kelihatan mengalir air mata dan tidak mampu berkata-kata malah hanya mengikut sahaja hasrat suami sekiranya lelaki itu mahu berkahwin lagi.

“Ikutlah, ikut B (suami) la B,” kata Farah yang sedang mendukung anaknya.

Namun tidak lama selepas itu, Shafiran memberitahu bahawa keinginan untuk ‘memasang dua’ itu hanya gurauan sambil memujuk isterinya yang kelihatan masih muram.

Isteri masih lagi merajuk!

Ala ala prank je sek awk eh😂tengok gambar ni farah stay lagi merajuk dan anak stay jeling tgk abbi dia😂apa apa pun saya…

Posted by Shafiran Azran Production on Tuesday, February 11, 2020

Video berdurasi enam minit itu meraih 2,000 perkongsian dan 5,600 tanda suka serta pelbagai reaksi netizen terutama kaum wanita.

Rata-rata mereka berasa kasihan melihat Farah yang terpaksa kecewa seketika selain menyifatkan soal hati dan perkahwinan adalah perkara sensitif untuk dijadikan bahan gurauan.

Kesian tengok Farah, masih hormat suami

Nasib baik gurau je!

Jangan gurau isu sensitif macam tu

Soal hati jangan dibuat lawak

Semoga hubungan terus berkekalan!

Sumber : Facebook

 

Continue Reading
Advertisement

Trending