Connect with us

#celeb

“Tak mengundi macam mana boleh jadi askar?” – Hairul Azreen diperli netizen?

Sebuah filem yang berjudul ‘Bakara’ bakal diterbitkan di bawah arahan Adrian Teh yang sebelum ini merupakan pengarah kepada filem Paskal dan Wira.

Antara barisan pelakon yang bakal memainkan watak penting dalam filem ini adalah Hairul Azreen, Bront Palarae, Shaheizy Sam, Remy Ishak dan Fauzi Nawawi.

Walau bagaimanapun, seorang pengguna Twitter yang dikenali sebagai @pedoqpop memuat naik sebuah posting seakan-akan memerli salah seorang pelakon yang sering memegang watak sebagai pasukan tentera.

Tak mengundi macam mana boleh jadi askar?,” tulisnya.

Hal ini kerana pelakon Hairul Azreen pernah menjadi bualan ramai apabila dia dan isterinya, Hanis Zalikha tidak keluar mengundi ketika Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) atas faktor tuntutan kerja.

Posting berkenaan mendapat perhatian netizen yang kebanyakannya bersetuju dengan pemilik akaun terbabit dan mengkritik pelakon tersebut.

Tapi kenapa yang paling kanan tu ada jugak?

Deep betul pedoq!

Ini semua kabel

Namun begitu, masih terdapat segelintir warganet yang memuji kehebatan ditonjolkan oleh pelakon tersebut dalam beberapa filem sebelum ini.

Okay apa dia berlakon? Power je tengok

Korang dapat apa je kalau mengata?

Nanti dia undi la masa PRU akan datang

Alahai, benda dah lama pun masih diungkit. Tapi walau apa pun, sebagai warganegara Malaysia kita kenalah menjalankan kewajipan kita untuk mengundi masa PRU nanti.

Sumber : Twitter

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending