hubungi kami

Selebriti

12 hari berjauhan, Ayda Jebat & suami menangis tinggalkan anak

Penyanyi dan pelakon, Ayda Jebat dan suami Nabil Mahir mengakui berat hati untuk meninggalkan anak perempuan mereka Ana Nayla atas urusan kerja di Taiwan.

Menerusi satu hantaran di laman Instagram, Ayda atau nama sebenarnya Nur Suhada Jebat dilihat menangis apabila terpaksa berjauhan dengan puteri sulungnya dalam tempoh hampir dua minggu.

Video berdurasi hampir seminit itu memaparkan pasangan tersebut turut membawa bantal dan selimut Ana Nayla bagi melepaskan kerinduan terhadap anak mereka.

“Menangis tinggalkan baby.. ni hari masa kita nak fly ke Taiwan. Menangis dalam tawa orang kata. Total will be 12 days jauh dari baby.
“Baru saya & @nabilmahir faham perasaan mak ayah yang tinggalkan anak lama dan jauh. Ni baru hari ke 4.. video call je meleleh air mata. Huhu.
“Mommy and Daddy Bil miss you alot. Sorry baby @ananaylaofficial. Korang macam ni jugak tak? Kitaorang bawak bantal and selimut baby,”¬†tulisnya baru-baru ini.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata pengikut memahami situasi dialami Ayda dan suami yang terpaksa berjauhan daripada anak buat sementara waktu disebabkan tuntutan kerja.

Selain itu, ada juga segelintir individu berkongsi pengalaman masing-masing yang mengakui serba tidak kena untuk melakukan kerja apabila tidak melihat anak di depan mata.

Macam tu la bila dah ada anak

Demi kerja kan, jaga diri

Saya faham perasaan tu…

Untuk rekod, Ayda dan Nabil mendirikan rumah tangga pada 1 Januari 2021 dan dikurniakan Ana Nayla yang kini berusia setahun.

Sumber: Instagram Ayda Jebat

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Sambung Baca
Advertisement