hubungi kami

Selebriti

Abby Abadi dedah tak pernah serang sesiapa sewaktu kemelut perkahwinan dahulu

Pelakon dan usahawan, Abby Abadi atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan meluahkan rasa kecewa mengapa dia sering menjadi mangsa apabila munculnya kemelut rumah tangga yang sedang berlaku dalam kalangan artis pada ketika ini.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Abby di laman Instagramnya, dia tidak mahu berdiam diri susulan ramai yang telah mengaitkan dirinya malah ada segelintir netizen yang menjadikan kisah rumah tangganya dulu sebagai contoh hingga mengundang fitnah.

@abbyabadi112

Oh Malaysiakuuuu.. Bila ada isu rumah tangga dikalangan artis, ada yg curang.. mesti terkaittt & dikaitkan juga dengan sy ye. Sy buat video seronok2 pun mcm2 org kata.. Sy ok je kalau cakap yg indah2 takpe.. Ini memandai2 kata itu ini, siap bg contoh kisah sy tu pastuuu sambung fitnah pada sy dulu, mcm sy pulak yg bersalah…. ewah ewahh.. Jadi sy nk jawab : yg sejujurnya dulu sy tak pernah serang siapa2. tak pernah ya sbb sy taktahu siapa org keriga, ke empat semua tuu.. sbb sy tak berjaya cek hp ex & tak berjaya menjejaki gerak geri gasing dia waktu itu sbb dia kata dia busy shooting ya… & ex tuuu mmg jenis lari2 dan tak balik2.. Jadinya, sy banyak taktahu sebelum…….jeng jeng jengggg 🫢 Yg kata sy serang ex dekat lokasi shooting, sy mencari je sbb lama tak jumpa & nk kan penjelasan. Takde bawa senjata apapun.. Dan bila jumpa org kata sy marah2, nangis2, dah tuuuu? takkan sy nk seronok2 kalau ex tak balik2 & sampai dah nk bercerai bagai? 👀👻 Aduhh laaa Akak2 bawanggg.. , Achik2 & Abang2 bawang.. tlglah jangan lebih tahu ya. Sy yg melaluinya. Jadi jawapan/ segalanya semua dengan sy. Apa yg sy buleh cakap sy tak bercerita banyak benda.. TERLALU BANYAK! simpan lama ni…Terlaluuu banyak yg hanya sy & ALLAH yg tahu. Family pun taktahu. Arwah Mak & Ayahpun taktahu ..Adik beradik pun taktahu, Anak2 pun taktahu. Jadi jangan buat palatao ok 👻 pe: video sekadar hiasan 🫢😝

♬ Kini Ecko Pergi Meninggalkanku – Ecko Show

Ujar Abby, sewaktu perkahwinan dia bersama bekas suaminya sebelum ini, dia menjelaskan tidak pernah menyerang mana-mana pihak memandangkan dia tidak tahu siapa yang menjadi ‘orang ketiga’ dalam rumah tangganya.

“Sejujurnya dulu saya tak pernah serang siapa-siapa, tak pernah ya sebab saya tak tahu siapa orang ketiga, ke empat semua itu. Sebab saya tak berjaya periksa telefon bimbit bekas suami dan tak berjaya menjejaki gerak geri gasing dia waktu itu.
“Sebab dia kata dia sibuk penggambaran. Bekas suami memang jenis lari-lari dan tak balik-balik.. Jadinya, saya banyak takt ahu sebelum,” jelasnya.

Bukan itu sahaja, pelakon yang berusia 45 tahun itu mengakui dia pernah mencari bekas suaminya itu di set penggambaran untuk mendapatkan penjelasan berkenaan rumah tangga mereka.

Kata Abby, sudah semestinya dia mempunyai perasaan marah dan sedih pada ketika itu memandangkan bekas suaminya tidak pulang ke rumah hinggakan perhubungan mereka sudah ‘retak’.

“Yang kata saya serang bekas suami dekat lokasi penggambaran, saya mencari je sebab lama tak jumpa dan nak kan penjelasan. Tak ada bawa senjata apa pun.
“Dan bila jumpa org kata saya marah-marah, nangis-nangis, dah tuuuu? Takkan saya nak seronok-seronok kalau bekas tak balik-balik dan sampai dah nak bercerai bagai?” katanya lagi.

Dalam pada itu, Abby berharap dengan penjelasannya mengenai perkahwinannya sebelum ini sudah pun terjawab dan meminta netizen jangan membuat sebarang spekulasi atau andaian sendiri.

Sumber: TikTok @Abby Abadi Official

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Talk less, do more.

Sambung Baca
Advertisement