hubungi kami

Selebriti

Aliff Syukri nak kahwin lagi? Bonda Rozita berang, ‘hambat’ dengan kerusi!

Baru-baru ini, usahawan kontroversi, Datuk Seri Aliff Syukri dan ibunya, Bonda Rozita Ibrahim meluangkan masa melakukan siaran langsung di laman TikTok bersama pengikut.

Bagaimanapun, topik perbualan mereka sewaktu sesi ‘live’ itu berjaya menarik perhatian ramai kerana membahaskan isu ‘kahwin lagi‘ memandangkan ia masih hangat diperbualkan.

Bonda izinkan tak Syukri kahwin baru?

Menerusi video dikongsikan pengguna dikenali @roslindarazali06, kebanyakan pengikut bertanya pendapat Bonda Rozita sama ada memberi keizinan kepada anaknya berkahwin seorang lagi atau tidak.

Pun begitu, Bonda Rozita yang juga pengasas Sendayu Tinggi memberitahu dia tidak boleh menghalang sekiranya ia berlaku tetapi bukan dari segi penerimaan menantu baharu.

“Dia nak kahwin lagi, saya tak boleh halang, tapi saya kata aku tak nak jumpa menantu baru aku tu,”ujarnya.

Poligami dalam Islam adalah halal – Aliff Syukri

Aliff Syukri dalam hantaran berkenaan ‘menyelit’ hukum poligami kepada ibunya dengan mengatakan ia adalah halal di sisi agama. Malangnya, ia tidak mendapat persetujuan daripada Bonda Rozita sebelum dibaling dengan selipar dan kerusi.

“Kau diam! Aku renyam kau. Kau jangan, kau nampak kasut aku ni. Langkah mayat aku dulu. Kalau berani, kau jangan ya!
“Ida (Datin Shahida) tengah mengandung. Kau buat aku bunuh kau!”berang Bonda sambil membaling selipar ke arah anaknya.

Bonda Rozita berkata, setakat ini Aliff Syukri dan menantunya, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid hanya sekadar bergaduh sahaja dan tidak pernah ke arah tersebut.

“Syukri dia takkan, setakat inilah. Sepanjang dia ada isu dengan isteri, senang sahaja saya larikan cucu aku (anak-anak Aliff Syukri).

Anak-anak Ida berderat gara-gara kau, Syukri…

Selain itu, Bonda Rozita mengingatkan anak lelakinya supaya ingat akan isterinya yang bersusah payah bertarung nyawa bagi melahirkan ramai zuriat mereka yang cantik dan tampan.

“Anak-anak kau lawa, Syukri. Ida tu beranak separuh mati. Anak-anak Ida berderet gara-gara kau, Syukri. Aku cucuk mata kau!,”ujar Bonda Rozita lagi sambil agah chopstick.

Sebelum ini, portal melaporkan usahawan yang sinonim dengan tagline Terlajak Laris mengakui mempunyai niat untuk berkahwin seorang lagi namun terbantut apabila mengenangkan jasa isterinya.

Untuk rekod, Aliff dan Shahida  berkahwin pada tahun 2007 dan dikurniakan lima cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham dan Yusoff Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah.

Video penuh:

@roslindarazali06

pagi2 dah gelak tengok 2 branak ni😂😂😂😂terus naik view….sol punya isu smua tempias🤣🤣🤣@ibondarozitaibrahim @Terlajaklaris

♬ bunyi asal – SiSROSE🌹 – SiSROSE🌹

Sumber: TikTok @roslindarazali06

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sedang memerhati anda...

Sambung Baca
Advertisement