Connect with us

#celeb

Bahagiakan syurga suami, Mawar Rashid hadiahkan gelang emas ‘Cartier’ pada ibu mertua sempena hari jadi

Seringkali kita dengar orang kata kalau nak bahagia, letak lah ibu mertua sebaris dengan ibu sendiri. Nescaya, dapatlah dikecapi kebahagiaan yang diinginkan.

Semalam, pelakon dan usahawan, Mawar Rashid telah berkongsi di Instagramnya momen istimewa yang telah menarik perhatian orang ramai iaitu dia melakukan kejutan yang ‘special’ bagi meraikan ulang tahun kelahiran ibu mertuanya bersama-sama dengan suaminya, Raf Yaakob.

Melalui video yang dimuatnaik oleh Mawar tersebut, Mawar telah menghadiahkan seutas gelang dan sebentuk cincin emas kepada ibu mertuanya.

First time hadiahkan gelang emas kat ibu

Menerusi kapsyennya, Mawar memberitahu yang itu adalah kali pertama dia menghadiahkan gelang emas buat ibu mertuanya serta Mawar juga mengatakan yang ini merupakan kejutan paling istimewa buat ibu mertuanya setelah empat tahun dia mendirikan rumah tangga bersama suaminya.

Thank you Mawar suprisekan ibu, ibu amat hargai

Teringin jugak nak bagi mak gelang emas, moga tahun ni ada rezeki lebih

Hanya mampu hadiahkan Al-fatihah je untuk ibu

Semoga satu hari nanti terbuka pintu ibu mertua

Sweet betul Mawar dengan ibu mertuanya kan, siap pakai pakaian sedondon lagi. Semoga anda semua diluar sana pun dapat membahagiakan ibu masing-masing dengan cara tersendiri. Kerana bahagia itu datang dalam pelbagai cara.

Sumber: IG Mawar Rashid

Continue Reading
Advertisement

Trending