Connect with us

#tiktok

Baru nak ‘happy’ habis kuarantin, gadis emosi gigi pula tercabut – “Penat gelak!”

Baru sahaja mahu ‘meraikan’ hari terakhir menjalani kuarantin, seorang gadis berkongsi kekecewaan apabila sebatang gigi hadapannya patah sehingga menimbulkan rasa lucu dalam kalangan netizen.

Menerusi beberapa perkongsian di aplikasi TikTok, Nur Fatihah Mazlan berkata giginya itu sudah mula sakit ketika hari pertama dia positif Covid-19 sebelum tiba-tiba ‘tercabut’ pada hari terakhir kuarantin.

Video pertama raih 2 juta tontonan

@ftzln97

Ingat kan last day kuarantine boleh happy🥲 rupanya x leh senyum terus lepas nii😭😭😭

♬ original sound – Fatihah Mazlan – Fatihah Mazlan

“Ingatkan hari terakhir kuarantin boleh happy. Rupanya tak boleh senyum terus lepas ni,” tulisnya mengenang nasib yang dialami.

Menurut gadis berusia 25 tahun itu, dia mengakui berdepan perasaan bercampur baur antara sedih dan kelakar sambil menceritakan semula punca kehilangan’ gigi tersebut kepada pengguna TikTok.

Cerita pun kena tutup mulut, nanti tergelak

@ftzln97

Reply to @ftzln97 agak2 makan apaa?

♬ original sound – Fatihah Mazlan – Fatihah Mazlan

Bercerita lanjut, Nur Fatihah berkata dia sedang menikmati makanan Piza sebelum merasai terdapat satu ketulan di dalam mulutnya ketika mengunyah.

“Gigi depan ni dah sakit hari pertama sampai ketiga. Lepas tu, semalam hari terakhir kuarantin pesan Piza. Takde terlanggar apa-apa.
@ftzln97

Reply to @kasih_riana begitu lah cerita nyaa.

♬ original sound – Fatihah Mazlan – Fatihah Mazlan

“Cuma sebelah gigi yang patah ni, pun dah lama tiada sejak 2016. Gigi tu pula teman gigi sebelah balik ke ‘rahmatullah’,” katanya berseloroh.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata terhibur dengan gelagat gadis tersebut. Mana tidaknya, dia masih mampu berbuat lawak walaupun nikmat untuk makan sudah hilang selain senyuman juga kurang menawan.

Letak minyak gamat okey la

@ftzln97

Reply to @user605627007253 tipu je dikk. Isi minyak gamat dah okeyy dahhh

♬ original sound – myvitok – Kelas Free di Bio!📈

Nak sebak ke gelak ni?

Tersembur nasi aku. Stay strong sis!

Penat la nak gelak

Akak kesian tapi tergelak

Jangan buat saya keras perut

Sumber: TikTok @ftzln97

Continue Reading
Advertisement