Connect with us

#brandedcontent

Berkat doa ibu, ‘follower’ bertuah dapat hadiah emas 22 gram bernilai RM7,000 dari Cekyana

Orang kata musuh jangan dicari, rezeki pula jangan ditolak. Siapa yang tak mahu diberi hadiah berupa barang kemas yang harganya bernilai ribuan ringgit.

Kalau dah ada depan mata dan orang nak beri, haishh pucuk dicita ulam mendatang lah cerita dia!

Lihat sahaja para follower usahawan produk Oden Viral Cekyana apabila dengan mudah mendapat emas 22 gram bernilai RM7,000 hanya dengan menonton live FB Cekyana.

 

Advertisement

Dapat emas 22 gram!

Hal ini dikongsikan oleh salah seorang pemenang yang mendapat hadiah istimewa daripada usahawan tersebut dikenali sebagai Qurratul Aini Zulkifli.

Dengan hanya setia menonton live FB usahawan tersebut dari awal sehingga akhir, Qurratul Aini berjaya mendapatkan emas 22 gram yang tentunya sangat bernilai tinggi!

Berkat doa ibu tersayang

Lebih-lebih lagi apabila ‘kejayaannya’ memperoleh hadiah tersebut berkat dari ibu bapanya yang tak henti-henti mendoakan agar dia diberi ganjaran yang besar kerana menjaga dan sentiasa berkorban untuk orang tua.

Masih lagi terasa macam mimpi

Siapa je tak terkejut apabila nama sendiri disebut sebagai pemenang secara tiba-tiba. Pastinya perasaan tak percaya sehingga badan terasa gementar akan ada dan hal itu turut dirasai oleh Qurratul Aini.

Advertisement

Dia masih lagi tidak lagi mempercayai apa yang dimenanginya namun cukup berterima kasih kepada usahawan Oden Viral Cekyana itu yang sangat bermurah hati.

Gelang emas besar macam tu, siapa yang tak nak!

Cekyana juga sempat memuat naik gambar emas 22 gram yang dimenangi oleh wanita berkenaan di Facebook.

Memang geram tau tengok gelang emas bernilai RM7,000 tu!

Menurut Cekyana, dia telah siap-siap menyediakan 25 utas gelang emas untuk para follower yang setia menonton FB live yang dilakukan olehnya.

Advertisement

Cabutan bertuah tersebut akan dibuat minimum 2 kali dalam seminggu dan cabutan terakhir akan mendapat emas 22 gram bernilai RM7,000 seperti yang diperoleh Qurratul Aini.

Di akhir coretan Cekyana dalam posting tersebut, dia sangat bersyukur kerana dapat berkongsi rezeki dengan bersedekah kepada followers terutama kepada individu seperti Qurratul Aini.

Hal ini kerana usahawan terbabit memberitahu pernah menjaga bapa tersayang sama seperti wanita itu dan Alhamdulillah menjadi asbab peroleh rezeki yang berlipat kali ganda.

“Tak perlu tunggu kaya untuk berkongsi rezeki”

Cekyana turut sempat berpesan supaya jaga berkira untuk memberi dan tidak perlu tunggu kaya baru hendak bersedekah kerana rezeki akan datang lebih banyak lagi andai rajin berkongsi kepada orang lain.

Advertisement
“Terima Kasih Ya Allah .. Terima kasih support Masak Masak Cekyana ..”
“Cekyana doakan korang berjaya dunia akhirat ..” ujarnya.

Penatlah buat-buat busy

Continue Reading
Advertisement