hubungi kami

TikTok

Berkumpul dengan ‘reseller’ inai, Neelofa menangis dengar perjanjian dibaca

Selebriti dan usahawan popular, Neelofa dilihat gagal menahan air mata ketika ‘reseller’ inai Nun Ha keluarannya membaca ‘aku janji’ untuk terus memajukan perniagaan produk tersebut.

Menerusi aplikasi TikTok, akaun @partner.nunha berkongsi satu video memaparkan selebriti berusia 33 tahun itu sebak saat perjanjian dibaca sekumpulan ‘reseller’ di hadapannya.

@partner.nunha

Jarang sangat nampak seorang @neelofa yg sgt tabah menitiskan air mata 😢❤️ niat dia hanyalah nak bantu ramai sebangsa seagama cari rezeki sedangkan dia blh saja jual secara retail. Bangkit lah reseller2 #innainunha #nunha ❤️🤲🏻 #neelofa

♬ Hal Hebat – Govinda X Ernie Zakri

“Jarang sangat nampak seorang Neelofa yang sangat tabah menitiskan air mata 😢❤️ niat dia hanyalah nak bantu ramai sebangsa seagama cari rezeki…
“…sedangkan dia boleh saja jual secara retail. Bangkit lah reseller2,” tulis akaun tersebut menerusi ruangan kapsyen.

Difahamkan, sesi berkenaan berlangsung dalam sebuah majlis beramah mesra bersama keluarga besar Nun Ha baru-baru ini.

Rakaman berdurasi 30 saat itu memperlihatkan Neelofa beberapa kali mengelap air mata menggunakan tisu sambil cuba ditenangkan oleh suaminya yang juga pendakwah bebas, Haris Ismail.

Antara dilafazkan dalam ‘aku janji’ tersebut adalah mereka memohon maaf dan berterima kasih kepada bekas pengacara MeleTOP itu atas kesabaran serta ketabahan bagi berkongsi rezeki bersama insan lain.

Menjengah di ruangan komen TikTok, rata-rata netizen turut meluahkan simpati atas isu sensasi yang dilalui Neelofa selain menyifatkan Allah SWT menyayanginya.

Malah, netizen memberi pendapat bahawa perkara itu adalah asam garam individu dalam menjalankan perniagaan dan berharap dia terus kuat berdepan kritikan orang ramai.

Pertama kali tengok dia nangis

Kuatnya dia sampai tahap sekarang

Tapi inai dia memang berkualiti

Allah sayang Neelofa!

Nak berjaya memang lalui pelbagai ujian

Tak pernah tengok dia sebak macam tu

Adat bisnes, semua ada hikmah

Terdahulu, produk inai Nun Ha terpalit kontroversi apabila Neelofa dan suaminya didakwa bersikap tidak adil kepada stokis dan ejen mereka.

Namun begitu, Haris menjelaskan akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang dipercayai membuat kenyataan berbaur fitnah berhubung produk berkenaan.

Sumber: TikTok @partner.nunha , Instagram Innai Nunha Partner Neelofa

Sambung Baca
Advertisement