hubungi kami

TikTok

“Buat setiap kali jumpa..” – Sayang punya pasal, rela tangan digigit pasangan

Tular sebuah video memaparkan seorang wanita bertindak menggigit ‘manja’ pada bahagian tangan seorang individu, didakwa berkemungkinan insan tersayang dalam hidupnya.

Video mereka dimuat naik di akaun Twitter @amende_si*l sehingga meraih hampir 726,000 tontonan dan diulang kicau sebanyak 11,545 kali serta lebih 8,900 tanda suka dalam kalangan netizen.

“Dah boleh bawak berubat dah tu bang. Bukan manja dah ni. Ni lebih pada tak berfikiran waras,” tulis akaun tersebut menerusi muat naik satu ciapan semalam.

Berdasarkan kapsyen pada video berdurasi 16 saat itu, insan tersayang berkenaan seolah-olah merelakan diri apabila sebelah tangannya digigit oleh wanita tersebut di dalam sebuah kereta.

“Ni lah dia akan buat setiap kali jumpa. Nasib baik sayang,” tulisnya.

Meskipun dipercayai berlaku perbualan antara mereka, namun wanita itu dilihat tidak melepaskan tangan individu terbabit daripada cengkaman giginya.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa meluat apabila melihat perbuatan wanita tersebut yang disifatkan menjengkelkan sekiranya sebagai pasangan kekasih.

Malah pelbagai komen ‘membahan’ ditinggalkan netizen, ada juga segelintir tidak bersetuju apabila video peribadi seperti itu dikongsi di media sosial sekali gus bertubi-tubi menerima kecaman ramai.

Perangai pelik pun ada yang nak, aku normal asyik kena tinggal

Ramai je buat, cuma tak rakam

Tak berbau ke tangan tu?

Jenis perempuan macam ni memang lelaki suka?

Jangan la pengotor sangat!

Kalau dia isteri, tak hairan tapi berpada-pada la

Bersangka baik, sedut bisa ular tu

Namun, tidak dapat dipastikan kedua-dua individu itu merupakan pasangan suami isteri atau kekasih hati. Ciapan tersebut juga tidak memberi sebarang kredit terhadap pemilik video asal sebagai rujukan.

Sumber: Twitter @amende_si*l

Sambung Baca
Advertisement