Connect with us

#celeb

“Dah lama simpan rahsia..” – Elizabeth Tan berbaju pengantin, ramai lelaki kecewa!

Penyanyi bersuara ‘husky’, Elizabeth Tan memang sudah lama menjadi perhatian para lelaki dek kerana sering dikaitkan dengan penampilan seksi sehingga membuatkan peminat menjadi tidak keruan.

Bukan sahaja berbakat dalam bidang nyanyian, malah Elizabeth atau lebih mesra disapa Lizzy juga memiliki bakat terpendam dalam bidang lakonan dengan membintangi beberapa filem aksi.

Hari ini, penyanyi berusia 28 tahun itu memuat naik sebuah video memaparkan dirinya tampil elegan memakai busana pengantin lengkap berwarna putih di sebuah ‘majlis perkahwinan’.

Perkongsiannya tersebut telah membuatkan ramai peminat tertanya-tanya, adakah Lizzy mahu berkahwin ataupun itu hanya sekadar gimik semata-mata?

Janganlah macam ni Lizzy

“Dah lama simpan rahsia ni. Besok Lizzy akan announce okay?” tulis Lizzy secara ringkas di ruangan kapsyen posting berkenaan.

Eh, berahsia pula dia. Jadi, betul ke Lizzy nak kahwin? Tak baiklah buat peminat berdebar-debar macam ni. Pasti ramai berjaga malam tak dapat tidur memikirkan tentang perkara yang nak disampaikan Lizzy esok.

Meninjau ke ruangan komen, ternyata ramai jejaka meluahkan rasa terkejut dan kecewa tatkala melihat perkongsian Lizzy berkenaan. Rata-rata mereka tertanya adakah Lizzy betul-betul nak kahwin?

Kan dah janji nak kahwin dengan i?

Harap MV lagu baru je

Ni drama baru ke betul-betul?

Walaupun sakit aku relakan

Bagaimanapun, ada juga yang menyatakan perkongsian Lizzy berkenaan ada kaitan dengan ‘single’ terbarunya akan datang. Bersangka baik katakan!

Lagu baru lah tu

Hmm. Apalah agaknya rahsia Lizzy tu ya? Kalau betul dia nak kahwin, rasanya para peminat dah boleh ‘ready’ nyanyi lagu Lizzy yang berjudul ‘Tabah’ beramai-ramai kot:

Sekarang aku lebih tabah dari dulu, ku tak perlukan kamu~ Apa pun sama-sama kita nantikan esok ya!

Sumber: Instagram Elizabeth Tan 

Continue Reading
Advertisement

Trending