Connect with us

#viral

Disebakan wajah bapa awet muda, dua beranak ini sering disangka ‘abang & adik’

Zaman sekarang ini berlumba-lumba orang nak nampak muda dan menawan, tapi ada juga golongan orang yang memang sudah semula jadi awet muda tanpa menjalani rawatan kosmetik.

Seperti kisah seorang gadis ini, apabila bapanya menjadi perhatian netizen kerana wajah bapanya yang kelihatn muda sampai ada yang menyangka bapanya ‘abang’ kepada gadis itu.

Ingatkan abang…

Mula viral menerusi akaun TikTok, pemilik akaun @iekamoysya ini sebenarnya sudah lali apabila ayahnya sering kali disangka kekasih, suami dan abang kepadanya kerana wajah bapanya yang awet muda.

@iekamoysya_

Reply to @szae23 macam abah dah kan .. jangan ckp kita dgn abah suami isteri 😭😭 nampak tua sangat la kita haha πŸ€£πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»

♬ original sound – ka ei🌸 – ka ei🌸

@iekamoysya_

nak burukkan abah lah ramai kata dia muda sangat kan πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ™πŸ»πŸ™πŸ» wkwkwk .. nah tgk la .sorry gelak i takleh cover walaupun benda tak lawak πŸ˜‚πŸ˜‚

♬ original sound – pelin – pelin

Muka dari muda sampai sekarang tak berubah

Sempat berkongsi foto bapanya ketika muda, memang tidak disangkal lagi wajah bapanya tidak banyak berubah dan kekal muda sehingga sekarang.

@iekamoysya_

Reply to @bombayah09 nah gambar abah,mak dan akk πŸ’™πŸ₯° nah utk awak jugak ada mintak kan haritu @syhrh93 πŸ’™πŸ’™πŸ’™ sedih pulak lagu tu πŸ₯ΊπŸ˜­πŸ˜­

♬ Ayah Ibu – Mizan Harry Khalifah

Sebenarnya, sekali pandang ayah gadis ini macam Hael Husaini pun ada, memang rezeki dikurniakan wajah awet muda.

Sumber : @iekamoysya

Continue Reading
Advertisement

Trending