hubungi kami

Selebriti

Fatin Afeefa bongkar rahsia, pilih suami sebab hensem & comel -“Kaya nombor dua”

Suami kepada pelakon Fatin Afeefa iaitu Aliff Awang mendedahkan, terdapat seorang individu yang mendakwa isterinya telah memilih dia sebagai pasangan hidup adalah disebabkan harta.

Namun begitu, dakwaan yang dileparkan oleh netizen itu tidak benar sama sekali memandangkan Fatin berkata suaminya bukan satu-satunya lelaki kaya yang pernah mendekatinya sebelum ini.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Aliff atau lebih mesra disapa Opai di laman TikToknya, dia telah meminta penjelasan daripada Fatin asbab memilihnya sebagai suami.

@aliff_awang

Jodoh itu rahsia kan sayang? @bukan fatin afeefa

♬ Serious Sounds – Vera King

“Ada seorang mamat ni, dia cakap Fatin Afeefa ni kahwin dengan Opai sebab ada kereta mahal je.Korang nak sangat kan? cabar Opai kan? Jom tanya bini aku dia kahwin dengan aku sebab apa,” ujarnya.

Pun begitu, sebaik sahaja dia bertanyakan soalan tersebut kepada isterinya, Fatin menegaskan Opai bukan lelaki kaya yang pertama mendekatinya.

Sebaliknya, dia memilih suaminya itu disebabkan wajahnya yang kacak dan comel yang menjadi salah satu faktor daya tarikan pertamanya.

“Saya nak awak tahu satu benda, awak bukan lelaki kaya yang pertama yang mendekati saya. Tapi awak yang paling hensem. Jadi saya kahwin dengan awak sebab hensem, comel. 
“Saya pejam mata pun , saya boleh rasa kehenseman awak tu. Kaya nombor dua,” katanya lagi.

Susulan itu, Opai memaklumkan dia tidak kisah dengan respon netizen sebaik sahaja mendengar sendiri jawapan daripada Fatin sama ada mahu percaya atau tidak.

Sekadar info, Fatin Afeefa selamat bergelar isteri kepada usahawan Aliff Awang pada 30 Disember dan pernikahan yang mengejutkan ramai itu selamat melangsungkan di Putra Glass Hall, Subang Jaya, Selangor.

Untuk rekod, Fatin pernah berkahwin dengan aktor Adam Shahz pada 21 Disember 2013 namun bercerai empat tahun selepas itu.

Sumber: TikTok @opaialpiaw

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Talk less, do more.

Sambung Baca
Advertisement