Connect with us

#viral

Gadis dakwa diganggu lelaki gatal dalam lif – “Dia peluk i, nak tarik pergi tangga”

Tular dua rakaman video di laman Twitter memaparkan seorang gadis berdepan detik cemas selepas mendakwa diganggu seorang lelaki ketika di dalam sebuah lif menuju ke unit kediamannya di tingkat 10.

Rakaman tersebut dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter, @ainasaffiyahh tengah hari tadi yang mempersoalkan kewujudan lelaki ‘gatal’ seperti itu kerana sering melakukan gangguan seksual terhadap golongan wanita.

Sampai bila nak ada lelaki macam ni?

Berdasarkan perkongsian video pertama, gadis terbabit mendakwa suspek berkemungkinan tinggal di tingkat tiga namun tidak turun di aras itu sebaliknya mengekori mangsa naik ke tingkat atas.

“I baru balik then dia follow i naik lif sekali. Ingat dia nak balik jugak la, mungkin orang ni tinggal sini jugak. Tapi i tak pernah nampak dia.
“Dah sampai tingkat tiga, tingkat rumah dia mungkin tapi dia tahan, pastu dia masuk lif (balik) macam nak follow i naik,” tulisnya.

Menerusi video kedua pula, gadis itu mendakwa suspek mula bertindak melampau selepas tiba di tingkat kediamannya dengan menghalang selain memeluk serta cuba untuk meraba mangsa.

“Dia sentuh bahu i sikit. Dia keluar dulu sebab nak tahan i. Dia cakap nak sembang kejap je dalam lima minit, i cakap kena balik cepat.
“Pastu dia peluk i, cuba nak raba dan dia nak tarik i pergi tangga. I tahu i patut menjerit minta bantuan tapi masa tu kepala i sakit dan tengah takut gila. I terus tolak dia dan berlari,” ujarnya.

Sementara itu, menerusi kemas kini terbaru, @ainasaffiyahh berkongsi sekeping foto mendakwa suspek sudah ditangkap namun diketahui sama ada oleh pihak polis atau orang awam.

Posting berhubung kejadian berkenaan diulang kicau lebih 7,300 kali dan menerima 5,655 tanda suka serta pelbagai reaksi netizen yang geram dengan tindakan jijik dilakukan oleh suspek.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan lagi mengenai lokasi, tarikh, masa atau individu yang terbabit dalam kejadian tersebut kerana belum ada sebarang kenyataan daripada pihak polis.

Sumber: Twitter @ainasaffiyahh

Continue Reading
Advertisement