Connect with us

#brandedcontent

Hadiah misteri menanti, Christmas WinterLand kemeriahan sebenar hari Christmas

Pembudayaan norma baru di Malaysia bukanlah satu penghalang buat rakyat di negara untuk menyambut perayaan mengikut tradisi masing.Walaupun secara bersederhana, perayaan yang disambut tetap meriah dan  penuh bermakna.

Sambutan Christmas juga tidak kurang hebatnya! Pelbagai dekorasi  dihiasi sebagai tanda meraikan perayaan ini dan kemerihanan dapat dirasakan terutamanya di pusat-pusat membeli belah.

Kemeriahan Christmas WinterLand di East Coast Mall Kuantan tiada tandingan

Korang pasti teruja!

Pusat membeli belah terkemuka, East Coast Mall ataupun lebih dikenali sebagai ECM ditransformasikan menjadi Christmas WinterLand. Dihiasi dengan pokok krismas gergasi dan juga rumah salji, Christmas WinterLand sudah tentunya memikat hati korang!

Siapa je tak jatuh cinta dengan snowman kan? Tambah pula dengan hiasan rusa dan beruang kutub! Fuhhhh sebijik rasa mcm kat luar negara.

Hadiah eksklusif khusus buat para pengujung!

Dah tebus hadiah Christmas korang ke belum?

Sempena hari perayaan Christmas ini, khas buat para pengunjung ECM  bakal menerima hadiah Christmas eksklusif dengan hanya membeli belah di sini!

Ehh, tunggu dulu…

Dengan syarat, korang perlu berbelanja minimum RM350 dalam satu resit. Lepastu, bawa resit ke kaunter informasi untuk ambil hadiah eksklusif korang tu.

Tapi kena cepat-cepat tau! Sebab hadiah ni terhad untuk 500 orang sahaja.

Suka berbelanja dengan ekstra? Ni memang sesuai untuk korang!

Berita baik untuk para pengunjung ECM, terutamannya kaki shopping.

Pihak ECM menganjurkan pertandingan Top Spender Contest untuk semua pengunjung pusat membeli belah ini. Lebih menarik, untuk menyertai pertandingan ini pengunjung hanya perlu berbelanja minimum RM30 sahaja!

Penyertaan ini sudah bermula sejak 1 Disember 2020 dan bakal tamat pada 3 Januari 2021. Sudah semestinya tertakluk kepada terma dan syarat yang telah ditentukan.

Boleh semak kat sini untuk maklumat yang lebih lanjut.

Bergambar kat Christmas WinterLand pun boleh menang hadiah eksklusif?!

Betul! Dengan sekeping gambar di Christmas WinterLand boleh jadikan korang insan yang bertuah.

Terlampau terpesona dengan hiasan Christmas di Christmas WinterLand, jangan lupa untuk bergambar di sana. Untung badan, mana tahu dapat menangi hadiah eksklusif dari ECM!

Lepas puas bergambar, jangan lupa ikut 3 langkah mudah dibawah ni.

  1. Ikuti East Coast Mall (eastcoastmall) di laman Instagram
  2. Muat naik gambar bersama dekorasi christmas di Christmas WinterLand
  3. Sertakan hashtag #ChristmasWinterLand

Ingat, pastikan akaun Instagram korang ditetapkan pada paparan Public.

Dua Pemenang bertuah akan dipilih untuk menerima hadiah eksklusif ni dan penyertaan ini hanya berlansung menerusi platform Instagram sahaja tau! Penyertaan berlangsung dari 1 Disember sehingga 3 Januari 2020.

Rugi kalau tak cuba. Rasai keriangan dan keistimewaan sambutan Christmas di Christmas WinterLand East Coast Mall!

Continue Reading
Advertisement

Trending