Connect with us

#celeb

“Jangan sampai saya buka cerita. Tak cukup kain tutup muka nanti…” -Sheila Rusly


Isu Melodi Raya yang mengundang Izreen Azminda dengan bekas madunya, Intan Liana Saleh bagi menjernihkan keadaan bertukar ‘petaka’ apabila nama pengacaranya, Janna Nick turut terkait sama.

Kan kisah lama terbuka semula

Menerusi ruangan komen di Instagram Melodi, ramai yang meminta supaya pihak mereka menjemput Janna Nick dan Sheila Rusly memandangkan mereka juga pernah berselisih faham sekitar tahun 2019.

Ada pulak yang ungkit2

Namun begitu, pengarah drama tersebut telah menjawab segala ‘permintaan’ netizen dengan memuat naik maklum balas itu di ruangan IG story miliknya.

Dalam posting berkenaan, Sheila atau mesra di sapa Sis telah berkongsi semula satu ciapan netizen berkenaan rumor pergaduahan dia dan Janna satu ketika dulu.

Advertisement

 

“Siapa tweet  ni? Kelakar rabak siot! PKP banyak masa nak menfitnah ekk!!!”
“Nak buka kes ke? Jom lah kalau berani!” tulis Sis.

Pandai2 je buat cerita hal orang

Dalam pada itu, ada juga yang mengatakan punca pergaduhan adalah disebabkan Janna menolak permintaan Sheila untuk dijodohkan dengan anak sulungnya.

Hal tersebut dinafikan sekerasnya oleh pengarah berkenaan dengan menulis “Nak kenen dengan anak SR? Lambatttt lagi!”

 

Advertisement

Boleh buat orang lain gaduh

Selain itu, Sheila Rusly turut memuat naik semula posting dari IG story stafnya apabila ada yang menuduh ‘orang dalam’ JS Pictures sendiri yang mendedahkan punca pergaduhan itu.

“Ini boleh punca-punca pergaduhan. Israel pun kalah kalau macam ni perangai kau weh!
“Main sedap mulut jer korang petik nama pekerja JS pictures” katanya.

Dah maafkan tapi tak lupakan

Dalam pada itu, menerusi Mstar,  Sheila Rusly menjelaskan bahawa dia sudahpun memaafkan pelakon tersebut, namun tidak dapat melupakan apa yang telah dilakukan olehnya.

“Sudah dimaafkan. Tapi tak semudah ini untuk melupakan.”  jelasnya ringkas.

Janna tak ada call pun

Ditanya sama ada pengacara Melodi berkenaan ada menghubunginya untuk memperbetulkan keadaan, Sheila dilihat enggan memanjangkan lagi isu berkenaan.

“Call? Mana dia berani. Cukup sampai sini.” tulisnya kepada pihak Mstar.

Jangan suka2 petik hal orang lain

Tambah Sheila, dia berasa geram kerana sama sekali tidak mengganggu sesiapa. Tetapi tidak semena-mena namanya ‘dipetik’ sehingga membuatkan dia berasa kurang selesa.

Dia juga sempat memberi amaran untuk tidak melibatkannya lagi dengan isu lampau jika enggan kisah lama dibuka semula dan pastinya akan membuatkan pihak-pihak tertentu berasa malu.

Advertisement
“Sis geram sebenarnya. Sisi tak kacau sesiapa pun. Jangan petik isu yang boleh buat sis bersuara. Sis pendam lama isu ini.”
“Jangan sampai saya buka cerita. Tak cukup kain tutup muka nanti. Sis jadi marah sebab itu fitnah.”  tulisnya.

Sumber: Mstar (Ali Taupan Rajalee), Sheilarusly_jspictures

Continue Reading
Advertisement