Connect with us

#brandedcontent

Jauh dan tak dapat beraya seperti dulu, artis Malaysia hasilkan video untuk #RayaBersama dengan anda!

Seperti yang sudah kita ketahui, 3 bulan ini adalah bulan yang sangat mencabar bagi kita semua. Bukan je rakyat Malaysia, malah satu dunia juga alami situasi yang sama.

Sungguhpun begitu, kita dianggap bertuah kerana sepanjang 3 bulan ini kita dapat mengharungi detik sukar ini bersama-sama. Hidup dalam berbilang bangsa, budaya, dan adat. Setiap perayaan harus kita raikan bersama-sama!

Walaupun Raya tahun ni sendu, tapi kali ni kita akan #RayaBersama dengan #KitKat!

Kalau raya tahun lepas sangat meriah, tahun ni raya biasa-biasa je. Kalau raya tahun lepas semua balik beraya bersama, tahun ni semua tak balik. Kalau raya tahun lepas banyak dapat duit raya, tahun ni dapat ciput je.

Jangan sedih-sedih, bukan korang sorang-sorang je yang alami situasi ni.. orang lain pun sama jugak!

Artis-artis pun beraya di rumah masing-masing, siap buat lagu lagi untuk korang!

Baru-baru ni KitKat Malaysia telah mengadakan kolaborasi bersama artis tempatan untuk hasilkan lagu dan video muzik #RayaBersama KitKat bagi menceriakan hari korang yang sedih dan sayu.

Antara artis yang terlibat adalah MK K-Clique, Sona One, Sweet Qistina, Naim Daniel, dan band Empty Page.

Bukan korang je yang sedih, artis pun turut sama

Sepanjang musim covid-19 ini pastinya kita akan menghadapi kesukaran akibat pandemik ini, dan bukan kita sahaja malah ramai yang menghadapi situasi yang sama, termasuklah golongan artis.

Walaupun begitu, mereka tetap bersemangat dan sentiasa menghiburkan korang dengan video muzik #RayaBersama KitKat!

So, apa alasan korang untuk sedih-sedih?

Have a break, Have a KITKAT!

Macam-macam aktiviti yang boleh dilakukan sepanjang perayaan Aidilfitri ini, yelah dah terbiasa ramai-ramai masa Hari Raya, meriah je suasana.

Suaikan diri dengan norma baharu, bukakan mata, korang akan nampak benda baharu yang lebih menyeronokkan!

Tahun ini kita #RayaBersama, tak kisah jauh atau pun dekat, kita tetap beraya!

 

 



Continue Reading
Advertisement

Trending