hubungi kami

Sosial

Kelam kabut nikah di Thailand? Ramai terhibur tengok Ira pakai stoking bola

Nampaknya, masih ramai yang belum reda dan panas hati dengan khabar berita perkahwinan antara pengarah terkenal, Syamsul Yusof bersama isteri baharunya, Ira Kazar yang mula kecoh di media sosial sejak beberapa hari lalu.

Bagaimanapun, baru-baru ini, netizen telah menemui satu ‘rahsia’ yang baru apabila mereka mendapati ada sesuatu yang pelik pada gambar perkahwinan Ira Kazar dan Syamsul Yusof.

Pakai stoking bola Syamsul ke?

Mana tidaknya, dengan ketajaman mata netizen, mereka mendakwa stoking yang disarungkan oleh Ira Kazar itu adalah stoking bola yang dipercayai kepunyaan suaminya, Syamsul Yusof.

“Siapa suruh kahwin kat Thailand, kan persiapan dah jadi kelam kabut. Terpaksa pakai stoking bola Sol. Benda dah pakai nak buat macam mana kan?,” ujar individu tersebut di dalam video.

Tajamnya mata netizen!

Susulan itu, menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan gelagat pemilik video berkenaan yang begitu gigih meneliti setiap inci yang dipakai oleh isteri kedua Syamsul Yusof tersebut.

Ramai yang tak perasan pun stoking tu!

Mana tidaknya, ramai yang kagum dengan ketajaman mata yang dimiliki oleh pemilik video berkenaan sedangkan netizen yang lain tidak perasan dengan penampilan yang digayakan oleh Ira Kazar.

Terdahulu, kecoh di media sosial apabila Syamsul Yusof akhirnya membuat pengakuan di laman Instagramnya dimana dia sudah mengahwini Ira Kazar di Thailand.

Pendedahan tersebut telah menyebabkan ramai pihak yang tidak berpuas hati dan meluahkan rasa kasihan terhadap dugaan yang prlu dihadapi oleh isteri pertamanya, Puteri Sarah.

Sumber: TikTok @cikrvv_

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Talk less, do more.

Sambung Baca
Advertisement