Connect with us

#viral

Konon ‘mengidam’ Ferrari RM5 juta, suami kesal isteri dituduh mahukan harta

Published

on

Jika sebelum ini tular mengenai seorang usahawan mengidam mahu membeli kereta Lamborghini, situasi tersebut seolah-olah turut ‘berjangkit’ kepada seorang lagi ibu hamil bernama Amira Rosli ini.

Dalam nada bergurau, suami Amira iaitu Raja Zulyadiy mengusik kononnya wanita itu ‘mengidam’ kereta mewah jenis Ferrari ketika berada di sebuah pusat jualan kenderaan.

Isteri mengidam Ferrari

@rajazulyadiy

Doa kan saya teman2 moga tauke kedai terima duit saidina saya demi beli kereta ferrari untuk isteri tercinta #IsteringidamFerrari #fyp @amiraarosli

♬ original sound – Bangcem – Bangcem

Menerusi perkongsian video di platform TikTok, Raja Zulyadiy memohon doa orang ramai supaya dia dapat memenuhi hasrat isterinya untuk mendapatkan kereta bernilai RM5 juta itu.

“Doakan saya teman2, moga tauke kedai terima duit ‘saidina’ saya demi beli kereta Ferrari untuk isteri tercinta,” selorohnya yang dipercayai bakal menimang cahaya mata sulung.

Bagaimanapun, ‘drama’ pasangan terbabit diambil serius oleh segelintir individu sekali gus menuduh si isteri hanya mahukan harta suaminya dalam menjalani kehidupan rumah tangga.

“Isteri macam ni dah ada bukti, dia lebihkan harta. Sanggup tipu suami cakap mengidam.. perempuan kalau macam ni dah tertunjuk gila harta,” tuduh seorang individu.
@rajazulyadiy

Reply to @dark_meerqeem kami pun nak jugak hmm apa pendapatan anda sila komen 👉🏼 #fyp

♬ original sound – Bangcem – Bangcem

Tidak berdiam diri, Raja Zulyadiy menepis dakwaan berkenaan dengan mengatakan tidak salah sekiranya mereka memasang angan-angan bagi memiliki kereta mewah apatah lagi telah bekerja keras selama ini.

“Dia tak tau ke sayang, kita pagi-pagi meniaga ikan. Takkan orang macam kita tak boleh angan-angan beli kereta Ferrari, Lamborghini. 
“Takkan founder-founder jual produk je boleh (beli)? Kita orang ni tak boleh ke? Kita pun nak beli Ferrari juga kan sayang,” luah Raja Zulyadiy.

Video luahan itu menerima lebih 130,000 tontonan selain puluhan komen netizen yang menganggap segelintir individu tidak boleh dibawa bergurau dan gemar bersikap ‘bitter’ di media sosial.

@rajazulyadiy

Sah jadi suami @amiraarosli 😍❤️ #fyp #rajaamiralovestory

♬ Mimpi – Haqiem Rusli

Pasangan ni jarang menunjuk la

Bergurau je tu, semua benda nak hentam

Biar la dorang nak beli apa, bukan duit korang!

Isterinya rendah diri, melawak je tu…

Kalau dah mampu, apa salahnya. Tapi kalau boleh, perlu kurangkan menunjuk di media sosial. Bukan apa, macam-macam mata memerhati. Risau boleh timbulkan hasad dengki kan!

Sumber: TikTok @rajazulyadiy

Continue Reading
Advertisement