hubungi kami

#celeb

Lepas guna Honda, Afieq Shazwan akui ramai ajak kahwin – “Ada yang maki..”

Sekitar Mei lalu, pelakon dan penyanyi Afieq Shazwan berkongsi kejayaan apabila berjaya membeli sebuah kereta jenis Honda Civic RS hasil titik peluhnya selama bergelar anak seni.

Terbaru, Afieq atau nama penuhnya Mohammad Shafieq Shazwan Zamros mendedahkan dia banyak menerima mesej peminat termasuk yang mengajaknya kahwin selepas membeli kereta baru tersebut.

“Ada DM maki, DM maki yang macam… eh kau tak nak aku jadi isteri kau ke?
“Ada juga yang macam aku nak masuk minang kau ni simple je aku nak bagitahu kau aku suka kau.
“Saya hanya baca saja tapi ada beberapa DM tu saya like, ada juga yang DM untuk berkenalan, ada DM yang kata ambil sayalah jadi isteri awak,” kata penyanyi berusia 24 tahun itu.

Namun Afieq berkata, dia yang sering memuat naik foto kenderaan dimiliki mengakui tiada niat untuk menunjuk-nunjuk sebaliknya sekadar mahu berkongsi pencapaian bersama pengikut.

“Hobi saya minat suka permotoran, lebih kepada automobile. benda tu saya idamkan. Jadi mak saya tak halang.. yang penting jaga makan minum, solat.
“Kalau dah ada yang istimewa, baru saya beritahu,” ujarnya yang mempunyai sebuah lagi kereta iaitu Proton Saga dan dua motosikal berkuasa tinggi.

Menurut penyanyi lagu Layu Di Hujung Mekar itu, dia menukar kereta baru demi memberi keselesaan kepada ibunya kerana Proton Saga berkenaan telah diubahsuai mengikut ‘jiwa muda’.

Sumber: mStar Online (Amin Hazlan) , Instagram Afieq Shazwan

Sambung Baca
Advertisement