Connect with us

#celeb

Loya tengok rumah sendiri, Shaheizy Sam bawa isteri hamil pindah hotel

Published

on

Aktor popular, Shaheizy Sam sanggup membawa satu keluarga berpindah ke sebuah hotel gara-gara isterinya yang juga aktres Syatilla Melvin mengalami alahan hamil yang berasa loya apabila melihat persekitaran rumahnya sendiri.

Menerusi satu posting di laman Instagram, aktor berusia 39 tahun itu merakam aksi beberapa kakitangan hotel mengangkut pelbagai keperluan barangan yang dibawa dari rumah masuk ke dalam bilik hotel.

Ni kira pindah terus ke?

“Nak melayan kerenah ibu mengandung punya pasal. Macam mana ni? Sampai bila agaknya,” luah Shaheizy yang popular dipanggil Sam.

Menerusi perkongsian berbeza, Sam berkata isterinya yang sedang hamil cahaya mata ketiga itu dilihat kembali ceria dan bersemangat setelah berada di tempat baharu itu berbanding tinggal di kediaman sendiri sebelum ini.

“Terus hidup weii..!! Masa kat rumah, nak tengok dia senyum pun susah, apatah lagi nak buka mulut,” katanya.

Perkongsian video berkenaan memaparkan Syatilla tersenyum manis sebelum menikmati sarapan pagi selain mengakui sudah lama tidak mengalami perasaan seperti itu.

“Awak buat saya gembira, sangat gembira. Dah lama saya tak rasa perasaan ni,” luah aktres berusia 30 tahun itu kepada suaminya.

Sam terpaksa hadap sebab dia yang mengandungkan aku!

Sementara itu, Syatilla turut memuat naik sebuah posting bercerita mengenai ‘mabuk’ yang dialaminya sehingga sukar untuk menjalani kehidupan seharian selain mengucapkan terima kasih kepada suaminya kerana melayan kerenah ibu hamil.

“Sanggup bawak TV besar dari rumah supaya tak boring. Kalau dah bawak TV maksudnya bukan duduk sekejap eh.
“Dua mimggu berlawan dengan diri sendiri untuk tak nak keluar dari rumah, lawan emosi, lawan alahan pelik tak boleh tengok rumah sendiri ni. Tewas akhirnya…..

“Rasa hidup takdak kualiti duduk tengok perabot rumah, nak buat semua benda  tak jadi, lembik longlai badan. Demi Allah ni pertama kali Tilla ada alahan macam ni, hamil sebelum ni langsung tak merasa siap boleh pergi shooting hari2 sampai perut besar!
“Kali ni sangat2 luar biasa, rasa serik pun ada. Insyaallah doakan baby nombor tiga ni sihat sempurna sifat. Itu paling penting..
“Terima kasih suamiku yang sentiasa setia ada di mana2, aku tidur kat bawah dia ikut, tidur atas dia ikut, tidur kat ruang tamu dia ikut. Ni baru la namanya kerjasama selamanya! Sayang awak,” katanya.

Terdahulu, pasangan tersebut berkahwin pada 8 Februari 2016 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy, 4, dan Sarima Samheizy, 2.

Sumber: Instagram Shaheizy Sam & Syatilla Melvin

Continue Reading
Advertisement