Connect with us

#news

Mimi Lana sedia tamat zaman bujang – “Kalau betul jadi, kami beritahu..”

Pelakon Mimi Lana mengakui sudah bersedia bagi menamatkan zaman bujang sekiranya ditakdirkan bertemu jodoh dalam masa terdekat.

Menurut laporan mStar Online, bagaimanapun Mimi atau nama penuhnya Mimi Roziana Zainal Abidin tidak meletakkan tempoh tertentu selain percaya dengan perancangan Allah SWT.

“Perancangan kahwin tak berani la nak cakap benda itu sebab kita ni hanya mampu merancang sahaja… benda tak jadi lagi kan, InsyaAllah kalau dah sampai masa kita akan beritahu semua orang.
“Soal jodoh ini kerja Tuhan, kalau saya letak sasaran waktu tapi jodoh tu tak sampai pun tak boleh juga. Kalau dah tertulis jodoh, esok pun saya boleh kahwin,” kata pelakon berusia 27 tahun itu.

Sementara itu, pelakon drama Masih Ada Rindu itu juga berjanji akan berkongsi berita gembira itu dengan peminat apabila tiba masanya nanti.

“Saya tak rasa akan sorokkan benda itu (perkahwinan), kalau betul-betul dah nak jadi kami akan beritahu semua orang.
“Saya ikut sahaja apa yang akan berlaku, apabila tiba masanya, kami akan beritahu kepada semua, tengoklah macam mana keadaan itu nanti,” kongsinya.

Terdahulu, Mimi dikhabarkan bercinta dengan pelakon Syafiq Kyle selama lima tahun sebelum dikatakan putus pada Mei 2020.

Namun, mereka dilihat seolah-olah kembali menjalinkan hubungan cinta menerusi beberapa perkongsian di laman Instagram masing-masing.

 

Continue Reading
Advertisement