Connect with us

#celeb

Nora Danish menari lagi, netizen malu nak tengok -” Dah tua tutup2 la ‘susu’ tu”


Rasanya aktres cantik, Nora Danish kerap kali menerima teguran daripada netizen andai dia berkongsi gambar atau video terbaru di media sosialnya.

Menari nampak belahan dada

Mana tidaknya, penampilan pelakon berusia 40 tahun itu masih lagi daring dan mencolok mata sehingga kurang disenangi peminatnya sendiri.

Namun begitu, Nora seakan tidak serik dikecam dan tetap menjadi diri sendiri dengan berkongsi video terbaru menari di Instagram.

Apa yang membuatkan netizen lebih ‘sakit mata’ adalah pakaiannya yang mendedahkan belahan dada ketika sedang asyik menari bersama rakan.

Dalam video tersebut, pemegang watak Puteri dalam sitkom Puteri ini sempat menulis kapsyen merujuk kepada ‘kegilaannya’ bersama rakan.

Netizen tak selesa

Menjengah keruangan komen, kebanyakan netizen mengucap panjang apabila melihat Nora masih lagi berani menayang belahan dada walaupun usia sudah menjengah 40 tahun.

Mereka juga sempat mengingatkan pelakon berkenaan tentang balasan-balasan di hari akhirat kelak jika masih berpelakuan seperti itu kerana mendedahkan aurat adalah dilarang dalam agama.

Dah tua tu tutup2 la susu

Tak hanya itu, mereka turut meminta Nora supaya insaf kerana bimbang dengan teguran Allah S.W.T di kemudian hari.

Belanjer sangat ni sis!

Tak sah kalau tak tayang dada

Aku yang tengok pun rasa malu

 

Sumber: Instagram Nora Danish

Continue Reading
Advertisement