Connect with us

#celeb

“Pusing2 padahal dah kantoi..” – Tiga artis bakal disaman Zarina Anjoulie

Pelakon Zarina Anjoulie Lavocah akan meneruskan tindakan saman malu terhadap tiga artis yang didakwa terlibat dalam kumpulan Telegram Persatuan Seniman Malaysia (Seniman).

“Seniman apa masalah korang. Aku buat report balik pasal isu ni tapi tiga nama aku hantar untuk aku teruskan saman malu! Sekian,” tulisnya di sebuah posting IGTV.

Menerusi IGTV miliknya, Zarina atau mesra dipanggil Anju mempersoalkan mengapa dia perlu memohon maaf sedangkan segelintir artis didakwa mengutuknya berdasarkan isi kandungan dalam kumpulan Telegram tersebut.

“Kumpulan Telegram tu semua bukan hasutan ke nak menjatuhkan aku? Lepas tu bila dah tersebar, menggelupur. 
“Aku kantoikan korang buat kerja sampah. Ada hati nak suruh aku minta maaf? Korang boleh terima tak rakyat dah benci korang semua.
“Kenapa tak suruh Datuk Rizalman, abang Mamat Khalid minta maaf kat korang jugak sebab dorang pun cakap benda sama. Kenapa? Takut tak dapat tajaan? katanya.

Terdahulu, tular beberapa paparan skrin perbualan dalam kumpulan Telegram berkenaan selepas kelantangan Zarina menegur sikap segelintir artis yang berhasrat ingin mendapatkan bantuan kerajaan.

Sumber : Zarina Anjoulie

Continue Reading
Advertisement

Trending