Connect with us

#viral

Rumah & kereta hangus terbakar, keluarga tinggal sehelai sepinggang

Sepasang suami isteri dan anak-anak kehilangan tempat tinggal selepas rumah yang mereka diami terbakar dalam satu kebakaran di Bayan Lepas, Pulau Pinang pada Isnin lalu.

Menurut jiran mangsa yang dikenali sebagai Mar Marzura, musibah tersebut tidak meragut sebarang nyawa kerana keluarga berkenaan tiada di rumah ketika kejadian itu berlaku.

Assalammualaikum.Kejadian kebakaran smlm betul2 di hadapan rumah kami. Alhamdulillah tiada kemalangan jiwa. Family…

Posted by Mar Marzura on Tuesday, December 3, 2019

“Kejadian kebakaran smlm betul2 di hadapan rumah kami. Alhamdulillah tiada kemalangan jiwa.

“Family mangsa tiada dirumah ketika kebakaran berlaku. Rumah dan kereta mangsa musnah keseluruhannya.

“Tiada apa yang tinggal, hanya sehelai sepinggang,” katanya menerusi laman Facebook.

Kebakaran itu telah menyebabkan kemusnahan rumah dan kereta mangsa secara keseluruhan dan kini mereka hanya sehelai sepinggang.

Posting tersebut mengundang keprihatinan netizen dan kebanyaknnya memberikan kata-kata semangat buat keluarga mangsa terbabit.

Ya Allah! Semoga dipermudahkan

Semoga baik2 je semua

Kesiannya diorang!

Takutnya tengok! Mintak dijauhkan lah

Nak bagi bantuan…

Ya Allah! Kesian betul kalau kena macam ni. Habis semua terbakar. Kereta pun kena jugak. Kalau nak bagi bantuan, korang boleh contact mangsa tu dekat nombor yang tertera.

Sumber : Mar Marzura

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending