hubungi kami

Viral

Semua raya dia tapau! Pengasuh India siap belanja baju, rai Deepavali bersama

Jika anda mengikuti kisah anak comel bernama Adelia  mesra bersama pengasuhnya yang berbangsa India dikenali Patti pasti ramai tahu keakraban mereka berdua.

Walaupun tidak mempunyai pertalian darah, namun hubungan mereka seperti ibu dan anak.

Terbaharu, Adelia berpeluang meraikan sambutan Deepavali bersama keluarga Patti di mana dia kelihatan comel bersama persalinan baju tradisional orang India.

Menerusi beberapa hantaran dikongsikan di laman Instagram @araavaniella, bayi berusia 7 bulan ini menggayakan baju Pattupavadai yang berwarna hijau dan merah jambu sehingga menyerlah lagi kecomelannya.

Bertambah meriah apabila Adelia turut memakai aksesori gelang yang sama warna dengan bajunya.

“Happy diwali (emoji love). Perayaan Deepavali Liya (Adelia) bersama Patti,”tulis ibu bayi comel itu dalam hantaran tersebut.

Salah, ibu kepada Adelia turut memberitahu anaknya itu sangat bertuah apabila data merayakan Deepavali bersama walaupun berbangsa lain.

“Budak ni dah sambut raya puasa dan haji sebelum ni. Semalam (Isnin) dia sambut Deepavali pula, semua raya dia nak tapau.
“Ibu VC (panggilan video) pun dia tak mau layan. Dia tak tau, dia anak angkat Patti je tu. Tapi dia puni kanak macam Patti tu dia seorang saja punya,”tulisnya lagi.

Dalam masa sama, Abu bay tersebut mengucapkan terima kasih kepada pengasuh tersebut dan keluarganya kerana sudi mengukir kenangan dan memori yang terindah.

Comel, seronoknya!

Rata-rata netizen tercuit hati melihat keltech bayi tersebut yang menggayakan baju tradisional India.

Baju tu Patti dań anak dia belikan

Difahamkan baju yang dipakai olej Adelia sebenarnya dibeli oleh Patti dan anaknya.

Sumber: Instagram @araavaniella

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Sambung Baca
Advertisement