hubungi kami

Selebriti

Seram tengok betis besar, Syatilla Melvin risau jika adik ‘bergaduh’ dengan Safawi

Pelakon Syatilla Melvin menjadi bualan di bibir netizen apabila dia mengusik ‘manja’ adiknya, Syifa Melvin yang baru sahaja mendirikan rumah tangga bersama jejaka pilihan, Safawi Rasid telah mencetuskan reaksi netizen.

Bukan itu sahaja, menerusi hantaran yang dimuat naik oleh seorang pengguna @aiena.ms dan @anisnatasya di laman TikToknya, kelihatan Syatilla bersama adik beradik yang lain sedang membuat siaran secara langsung bersama pengikutnya di apalikasi tersebut.

@syaaaniss__

apoooo 😂😂😂 #fyp #syifawi #syatillamelvin

♬ original sound – Aleeya Zailan – Aleeya Zailan

@aienaa39

Hang takpe joyah 🤣 #fyp #syatillamelvin #tiktok

♬ bunyi asal – Aiena.ms – Aiena.ms

Peha besar-besar peti ais daging!

Dalam video tersebut, Syatilla meluahkan rasa kebimbangannya selepas melihat Safawi yang berbadan atlet ketika di padang dan membayangkan Syifa akan teruk dikerjakan jika mereka menghadapi sebarang pertengkaran.

“Aku tengok betis dia kat tengah-tengah padang kan, aku mula terfikir..ni kalau dia gaduh dengan Syifa, Pawi terajang dia mampuih aku rasa patah bengkok adik aku, peha besar-besar peti ais daging!” ujarnya.

Tak sengaja nampak betis Safawi

Dalam pada itu, Syatilla yang merupakan isteri kepada pelakon terkenal, Shaheizy Sam menjelaskan dia ternampak betis Safawi disebabkan dia memakai seluar pendek dan bukan berniat untuk melihat betisnya secara sengaja.

“Aku bukan usya betis dia dah pakai seluar pendek aku nampak lah, lepas itu dalam kepala aku mula la fikir kalau dia terajang adik mampuih,” katanya lagi.

Sekadar info, Syifa Melvin, 28, sah bergelar isteri kepada  Safawi Rasid, 25, pada 28 November di sebuah majlis akad nikah yang berlangsung di sebuah hotel terkemuka ibu kota

Sumber: TikTok @anisnatasya, @aiena.ms

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Talk less, do more.

Sambung Baca
Advertisement