Connect with us

#celeb

Suami rajin bantu buat kerja rumah, Tasha Manshahar rasa serba salah

Sudah menjadi lumrah hidup bagi pasangan suami isteri bekerjasama dalam menguruskan rumah tangga. Ia merupakan salah satu kunci dalam membentuk keluarga yang bahagia.

Bagi bekas penyanyi Tasha Manshahar, dia berasa teruja apabila suaminya Fahrur Raqib Abdul Majid membantunya dalam menguruskan kerja rumah sekali gus memudahkan urusan hariannya.

Tasha, atau nama sebenarnya Nadia Natasha Mohd Manshahar meluahkan penghargaan terhadap suaminya melalui satu posting di akaun Instagram miliknya.

“Cari-cari Raqib sekali rupanya dia dekat dapur basuh pinggan mangkuk. Ayang thank you ayang basuh pinggan, patutnya saya yang buat,” katanya.

Raqib yang sedang sibuk membasuh pinggan mangkuk terus menoleh ke belakang dan menyambut baik kata-kata isterinya.

“Ala tak ada la, tadi kan awak dah masak ni saya basuh pinggan kita bahagi-bahagi lah tu je sebenarnya. Takkan isteri nak buat semua, bila buat sama-sama tu orang kata lebih manis!,” balas suaminya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen memberi pujian serta nasihat selain ada juga yang turut berkongsi pengalaman yang sama dengan suami mereka.

Sama macam suami saya! Bab jaga anak tip top

Wow.. Huntung jiran I

Beli jiwa ehh

Buat isteri rasa dihargai

Terdahulu, pasangan tersebut berkahwin pada 8 September 2018 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki Muammar Rafiqi yang kini berusia setahun.

Sumber: Tasha Manshahar

Continue Reading
Advertisement

Trending