Connect with us

#celeb

Tak ‘angkut’ lelaki sana sini, tindakan Farah Nabilah kahwin senyap2 dipuji

Tidak pernah mendengar kisah percintaan Farah Nabilah, tiba-tiba pelakon itu selamat mendirikan rumah tangga dengan pilihan hatinya Mohammed Amirul Yunus malam tadi.

Perkara tersebut dipuji ramai netizen yang rata-rata menyifatkan pelakon drama Cik Reen & Encik Ngok Ngek itu tahu membawa diri dalam industri hiburan tanpa mencetuskan sebarang gosip murahan.

Tak banyak gosip murahan

Hanya sekali ‘menayang’ buah hatinya ketika sidang media pada 22 Oktober lalu, tindakan Farah yang pandai menyimpan rahsia selama tujuh tahun bercinta juga mendapat reaksi positif warganet.

Takde angin takde ribut

Tup2 dah kahwin!

Tak heboh bercinta

Berbaloi bayar mahal

Cantik, bijak & pandai masak

Namun ada juga individu membuat perbandingan dengan selebriti lain yang gah melangsungkan majlis pertunangan tetapi tidak kesampaian untuk ke jinjang pelamin.

Senyap je tau2 dah nikah

Kan senang terus nikah

Takde la tunang didukung2 pelakon lain

Sesetengah tu tunang pun dah macam kahwin

Farah atau nama sebenarnya Farah Nabilah Saipuddin menerima RM1,000 sebagai mas kahwin dan wang hantaran sebanyak RM77,777.77 serta tujuh berbalas tujuh dulang.

Sumber : Farah Nabilah

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending