Connect with us

#viral

TECNO dengan jenama baru PHANTOM X ‘#GoBoundless’ bersama Lee Chong Wei!

Mungkin ramai masih tak aware, jenama telefon pintar TECNO kini giat meluaskan pengaruhnya di pasaran Malaysia dan bersedia untuk menambat hati para penggila gajet.

Kali ini TECNO telah memperkenalkan model baru utama di bawah sub-jenamanya, PHANTOM dikenali PHANTOM X dengan pelbagai ‘kehebatan’ terkini yang pastinya akan membuatkan ramai jatuh hati.

Nak tahu apa yang best? Jom baca info-info penting dekat bawah ni.

Skrin tanpa had

Mesti ramai yang akan tertarik dengan PHANTOM X sebab rekaannya sangat elegan dengan Skrin 3D Tanpa Batasan dan pelindung kaca sutera pertama seumpamanya dalam industri.

Tak hanya itu, ia turut memperkasakan pengguna dengan #GoBoundless menerusi Skrin, Kejelasan Dan Prestasi Menjangkaui Batasan.

PHANTOM X ni hadir dengan dua warna elegen dan klasik tau!

Kejelasan Tanpa Had (Prestasi Kamera Tanpa Had)

Pastinya PHANTOM X menjanjikan paparan yang jelas tanpa had, sistem kamera yang berkuasa  merangkumi fungsi dwi-kamera depan dan tiga kamera belakang.

Tak payah susah2 cari tempat cerah kalau nak selfie!

Buat mereka yang minat sangat berselfie, PHANTOM X sememangnya pilihan paling tepat kerana menyediakan Kamera Ultra-Malam 50MP menampilkan sensor Ultra-Malam yang membolehkan ia menerima 33% lebih cahaya dari persekitaran berbanding kamera 108MP dengan sensor 1/1.5-inci.

Selfie malam? Bukan masalah lagi, bekas jerawat anda pun boleh kelihatan tau!

Mana lagi nak cari telefon pintar yang baterinya tahan berhari-hari!

PHANTOM X memperkasakan pengguna ke arah #GoBoundless dengan prestasi tanpa hadnya dan menjadikannya sebagai peserta mudah alih terkini dengan kapasiti storan yang besar, bateri berkuasa serta reka bentuk UI dan OS yang cekap.

 Dengan teknologi gabungan memori 8+5GB RAM dan storan 256GB, anda  boleh merakam gambar dan video, dan tiada lagi kegusaran dengan  bateri 4700mAh yang berkuasa.

Apabila dicas sepenuhnya, ia boleh menyokong hayat bateri siap sedia selama 30 hari, penstriman video 16 jam dan mesyuarat video selama 9 jam.

Hebat kan?

Lee Chong Wei duta baru TECNO Malaysia

Banyak lagi kehebatan-kehebatan PHANTOM X yang pastinya membuatkan anda semua tertarik dan jatuh cinta dengan telefon pintar keluaran TECNO ini.

Bukan anda sahaja, Bekas Pemain Badminton Nombor 1 Dunia, Datuk Wira Lee Chong Wei juga turut sama mengakui kehebatan PHANTOM X ini sehinggakan sudi menjadi duta jenama tersebut di Malaysia.

Pelantikan selaras dengan inspirasi yang dibawa LCW

Pengenalan duta baharu berkenaan dilakukan serentak dengan pelancaran telefon pintar perdana baharunya iaitu PHANTOM X menandakan pencapaian signifikan kepada TECNO selepas ekal komited untuk membawakan inovasi premium yang berani dan lebih baik kepada rakyat Malaysia.

Tambah Ketua Pegawai Eksekutif (CEO), TECNO Malaysia, Taiman Zheng, pemilihan Datuk Wira Dr Lee Chong Wei sebagai duta baharu  disebabkan individu terbabit sangat sinonim dengan intipati jenama TECNO sendiri iaitu “Stop At Nothing”.

Penghormatan cukup besar

Bekas pemain badminton nombor 1 dunia itu turut menjelaskan pelantikan tersebut sebagai satu penghormatan yang sangat besar buatnya.

Jadi, beliau berharap dapat memberikan inspirasi kepada rakyat Malaysia terutamanya belia untuk #GoBoundless dan tidak berputus asa dalam mengejar impian masing-masing.

Dari  majlis pelancaran pun dah tahu PHANTOM X ni telefon pintar yang hebat. Dengan pelbagai keistimewaan, memang tak salah la kalau akan ada yang beratur berjam-jam hanya untuk mendapatkan telefon pintar ini nanti.

Pelantikan Lee Chong Wei pastinya akan membuatkan lebih ramai anak muda khususnya belia beralih kepada jenama TECNO kerana terbukti lebih canggih dari pelbagai segi.

Macam mana nak dapatkan telefon PHANTOM X?

Senang sahaja…

Semua pembelian boleh dilakukan hanya menerusi hujung jari anda.

Caranya, buka aplikasi Shopee anda dan taip di bahagian carian TECHNO MALAYSIA atau tekan link shopee ini: https://shp.ee/jtufhpt 

Dapat hadiah percuma lagi tu!

Tak hanya itu ye gais!

Bagi meraikan pelancaran di Malaysia, pelanggan ke 2,000 unit pertama PHANTOM X layak menerima hadiah percuma fon TECNO buds selain waranti perlindungan setengah tahun tambahan!

Berbaloi kan?

Apa tunggu lagi, cepat-cepat la pergi sambar sebiji dua PHANTOM X ni biar orang sekeliling jealous kita ada telefon pintar tercanggih ketika ini

PHANTOM X sememangnya pilihan terbaik!

Continue Reading
Advertisement