hubungi kami

Sosial

Wajah mirip Saif Ali Khan, wanita tak sangka suami jadi perhatian di TikTok

Seorang wanita tidak menyangka suaminya berjaya mencuri tumpuan warganet di aplikasi TikTok apabila dikatakan mempunyai wajah mirip bintang Bollywood, Saif Ali Khan.

Menurut laporan mStar Online, Nabila Nasarudin berkata, ramai bertanya mengenai asal usul suaminya Shah Faizal Suhel disebabkan lelaki itu kelihatan seperti warga asing.

@nabilaola6

Last Love….. #fypシ #foryou

♬ Cinta Bukan Hanya Harapan – ADE

“Suami saya orang Malaysia. Masa saya mula buat content media sosial mengenai kisah kami suami isteri, ada yang kata muka suami macam bintang Bollywood, Saif Ali Khan.
“Jujurnya, masa tu saya tak tahu siapa Saif Ali Khan sebab saya tak minat menonton filem Bollywood. Tapi apabila semakin ramai beri pandangan yang sama…
“…saya buat carian di Google dan baru tahu suami dikatakan mirip pelakon tu,” kata wanita berusia 24 tahun itu.
@nabilaola6

Siapa Sama Dengan Saya? Stitch Laa Video #fypシ #foryou

♬ Originalton – _speed.nasheeds_

Nabila berkata, dia bagaimanapun akur dengan penilaian segelintir warganet terhadap suaminya yang mempunyai kacukan Pakistan dan Arab itu.

“Mulanya saya rasa macam tak sama. Tapi apabila ramai asyik komen kata sama, saya buat perbandingan dan ada sedikit persamaan di bahagian mata, kening dan senyuman.
“Suami pada mulanya pun macam tak percaya, dia malu-malu. Tapi suami terharu juga sebab dia peminat filem Bollywood,” ujarnya yang berkahwin pada April 2019.

Bercerita lanjut, Nabila mendedahkan dia dan suaminya yang berusia 26 tahun itu sudah mengenali sejak zaman bangku sekolah sebelum membuat keputusan untuk berkahwin.

“Saya masih belajar di tingkatan tiga, dan suami di tingkatan lima. Dia adalah antara yang banyak memberi sokongan dalam pelajaran saya.
“Paling saya kagum dan terharu adalah selepas kahwin apabila suami menjaga saya dengan baik sewaktu berpantang selepas melahirkan anak sulung.
“Masa tu baru kematian kucing kesayangan, saya meroyan tak boleh nak fikir. Suami banyak memberi semangat selain menjaga saya serta anak dengan baik,” kongsi ibu kepada seorang anak lelaki itu.
@nabilaola6

Korang Tengok Sampai Habis Tak Sangka Jadi Macam Ni.. #fypシ #foryou

♬ bunyi asal – Nyap tahuk – zul nyp selek

Sementara itu, bagi Faizal yang juga jurulatih kecergasan, dia mengidolakan bintang Aamir Khan dan Hrithik Roshan meskipun dikatakan seiras Saif Ali Khan.

“Selain bakat lakonan, saya kagum dengan kedua-dua mereka yang melakukan transformasi badan menjadi sado. Mereka juga memberi inspirasi kepada saya dalam fitness,” kata Faizal.

Sumber: mStar Online (Iwan Shu-Aswad Shuaib) , TikTok @nabilaola6

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Sambung Baca
Advertisement