Connect with us

#viral

Wanita pasrah wajah nampak berusia, baru 24 disangka macam 45 tahun

Orang kata, umur perlu seiring dengan penampilan fizikal. Tapi ada juga individu yang dilihat lebih matang berbanding usia sebenar atas beberapa faktor seperti genetik, gaya hidup, solekan dan sebagainya.

Seperti seorang wanita ini, dia agak kecewa apabila terdapat netizen menyamakan wajahnya dengan golongan berusia 40-an sedangkan baru menginjak 24 tahun.

Menerusi sebuah video di platform TikTok, Ilyana Zulhuda hanya mampu merakam wajahnya dan memberikan emoji ‘menangis’ sebagai respon terhadap netizen tersebut selepas dikritik kelihatan lebih berusia.

“24 tahun tapi wajah 45 tahun” – Netizen

@ilyanazulhuda1

Balas kepada @alongkhai09 alaaaa 😭😭😭😭

Advertisement

♬ bunyi asal – Ilyana Zulhuda – Ilyana Zulhuda

“Alaaaa 😭😭😭😭,” balas usahawan butik kaftan itu ringkas.

Difahamkan, wanita berasal dari Kuantan itu memiliki seorang cahaya mata lelaki. Namun, tidak dapat dipastikan mengenai status perkahwinannya kerana ada menghasilkan video ‘bakal menantu mak awak’.

“Ada ke yang nak buat menantu?” – Ilyana

@ilyanazulhuda1

Ada ke yang nak buat menantu ? 🤭 #fyp #fypmenantumakawak #fypmalaysia #fypbakaljodoh #fyptiktok #fypviral #fypbusiness

♬ bunyi asal – Ilyana Zulhuda – Ilyana Zulhuda

Advertisement

Meninjau ke ruangan komen, ramai menasihati wanita tersebut supaya mengabaikan sahaja kritikan netizen kerana dia tetap nampak cantik selain menganggap umur hanya sekadar angka.

Tak kisah, janji lawa!

Kalau muka matang, masa tua tetap ‘maintain’

Rileks je! Orang dengki la tu..

Aku pun nak komen macam tu, tapi takut kecik hati~

Biar betul 24?

Biarlah apa tanggapan mereka, asalkan kita tahu menguruskan diri & tak menyakiti hati orang lain. Baru la tenang je hidup kan!

Sumber: TikTok @ilyanazulhuda1

Advertisement

Syurga untuk nurtizen 🌸

Continue Reading
Advertisement