Connect with us

#celeb

Zizi Kirana dah padam foto seksi, sedih dengar nasihat ibu minta jaga penampilan

Saban hari kisah penghijrahan artis Malaysia semakin menarik perhatian dan membuka mata ramai individu yang sentiasa mengikuti pekembangan semasa dunia hiburan.

Begitu juga dengan apa berlaku kepada pelantun lagu ‘Eh’ iaitu Zizi Kirana yang sebelum ini amat dikenali dengan penampilan sehingga mengundang komen nakal netizen.

Kebelakangan ini, warganet perasan terdapat sesuatu terhadap imej Zizi dan mereka mula tertanya-tanya apabila penyanyi itu sudah tidak lagi berkongsi gambar yang seksi.

Menerusi temu bual mStar Online, penyanyi berusia 35 tahun itu berkata dia mula menjaga penampilan dengan tidak memakai pakaian yang mendedahkan bentuk badan selepas ditegur oleh ibunya.

 

Tersentuh dengan teguran ibu tersayang, Zizi atau nama sebenarnya Nur Fazelah Mad Tahil berkata dia mula berazam untuk berubah ke arah yang lebih baik.

“Saya dapat nasihat dan teguran daripada mummy, sebab sehingga umur saya 35 tahun dia tak pernah bagi nasihat yang panjang-panjang melalui mesej.
“Bila mummy mesej macam tu, saya pun terfikirlah selama ni saya kecewakan dia ke? Saya nangis semasa baca mesej macam tu.
Mummy cakap tak semestinya kau kena pakai tudung, sebab mummy tak nak kau nanti tiba-tiba kau nak pakai tudung alih-alih esok nanti kau nak buka habis semua.
“Jadi saya janji kat mummy takkan pakai seksi-seksi lagi… saya berubah perlahan-lahan, ” katanya kepada mStar Online.

Menurutnya, dia telah mula memadam gambar-gambar seksinya yang pernah dimuat naik di Instagram sebelum ini.

“Walaupun orang kata sebelum ibu kan tuhan tu lagi utama, kenapa kau taknak dengar cakap tuhan kan? Jadi, mungkin tuhan dah bagi cara tu melalui mak saya kan,” ujar Zizi.

Terdahulu, Zizi merupakan bekas peserta Akademi Fantasia musim ke-7 selain pernah menyertai rancangan televisyen realiti Indonesia, D’Academy Asia musim ke-2 dimana beliau mewakili Malaysia.

Sumber: mStar Online (Ali Toupan Rajalee)

Continue Reading
Advertisement

Trending