Connect with us

#celeb

Zizie Izzete jadi ‘Singa’, gara2 anak kembar menyorok lepas ‘kantoi’ pecahkan pasu

Mempunyai anak-anak yang ramai terutama sekali yang masih kecil, ada masanya memang sangat memenatkan, setiap seorang pasti ada kerenah masing-masing.

Begitulah juga yang dialami pelakon Zizie Izzete, yang mempunyai lima orang anak dan dua daripada mereka adalah pasangan kembar, Aaleph Zeke dan Aadam Zac.

Muka dua2 cuak dah kantoi

Baru-baru ini, menerusi muat naik di Instagram Zizie, telah berkongsi video memaparkan gelagat anak kembarnya itu yang ‘kantoi’ lepas tertangkap memecahkan pasu bunga.

Watak singa mommy dah keluar

Yang tak tahannya itu, lepas buat salah si kembar siap menyorok bawah tilam, lepas ‘terkantoi’ pecahkan pasu bunga. Belum sempat mommy nak ‘menyinga’, bukan main ‘drama’ lagi mereka berdua dah siap-siap nangis.

“Dua beradik ni buat project kat tangga sampai pecah pasu bunga mommy. Dah tau salah terus menyorok. Nasib tukang report, watak singa mommy dah keluar…”

Adoi kelakar la dorang ni!

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi netizen, rupanya ramai yang terhibur pula tengok gelagat si kembar yang dah ‘cuak’ kantoi pecahkan pasu.

Comel sangat muka cuak tu

Muka kantoi tak boleh cover dah

Pecah perut tergelak tengok

Sebenarnya nanti, bila anak-anak dah meningkat dewasa, momen-momen nakal macam itulah yang akan dikenang sampai bila-bila.

Sumber : Zizie Izzete

Continue Reading
Advertisement

Trending