Connect with us

#celeb

Alisa Aisyah dipakaikan misai, dah serupa macam bapanya dalam filem Paskal

Umum sedia maklum puteri kepada pasangan selebriti Hanis Zalikha dan Hairul Azreen sememangnya memiliki raut wajah yang comel meskipun usianya baru mencecah hampir lapan bulan.

Kanak-kanak tersebut iaitu Alisa Aisyah seringkali menjadi tumpuan warga netizen kerana ramai yang cair apabila melihat bulu matanya yang lentik persis anak patung.

View this post on Instagram

🤣 @thealisaaisyah

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on

Baru-baru ini, aktor itu berkongsi sebuah rakaman video yang melucukan dimana anaknya sedang memakai misai palsu dengan bantuan ‘filter’ aplikasi telefon bimbit.

Ternyata wajah Alisa tidak tumpang seperti bapanya yang memegang watak Arman Rahman dalam lakonan filem Paskal yang ditayangkan pada tahun 2018.

Posting tersebut mendapat pelbagai reaksi netizen yang rata-ratanya terhibur melihat anak bongsu selebriti berkenaan disamping memuji kecomelannya.

Anak bapak ni..

Hairul Azreen versi perempuan

Kapten Alisa sedia berkhidmat!

Muka daddy sangat!

Comel betul tengoknya!

Kesian Alisa kena buli

Yang mommy pun, semangat!

Geram betul tengok Alisa ni!

Alahai Alisa Aisyah, pakailah apa-apa pun tetap nampak comel! Dengan misai pun comel. Bulu mata tu memang tak nak kalah. Semoga Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah diberikan kesihatan yang berpanjangan.

Sumber : Hairul Azreen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending