Connect with us

#celeb

Asyik suntik di muka, netizen ‘seram’ dengan wajah Safiey Illias

Setiap orang pasti mengimpikan untuk kelihatan sempurna dan menarik setiap masa. Malahan sehingga ada yang sanggup menghabiskan ribuan ringgit demi kelihatan sempurna di khalayak ramai.

Baru-baru ini, usahawan kosmetik Safiey Illias atau nama sebenarnya Saifuddin Illias memuat naik sebuah video menunjukkan dia sedang menjalani prosedur pembedahan plastik di laman Instagram miliknya.

Menerusi video tersebut, usahawan berusia 27 tahun itu yang lebih mesra disapa ‘Ratu’ sempat lagi berbual dengan doktor dan menyanyi walaupun berada dalam keadaan separa sedar akibat dibius.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikut meluahkan perasaan seram dan takut melihat prosedur yang dijalani oleh Safiey itu. Mana taknya, jarum suntikan dirodok begitu sahaja sebanyak beberapa kali ke dalam kulit wajahnya!

Seram betul, tak berani nak cucuk sana sini

Rodok muka macam tu ja, diri ni pula rasa sakit

Doktor pun relaks je cucuk sana sini

Serious lah tak rasa sakit masa doktor tu jolok2 pipi?

Bagaimanapun, baru sahaja selesai menjalani pembedahan plastik, semalam Safiey ada membuat siaran ‘Live’ di laman Instagram miliknya itu.

Apa yang menarik perhatian warganet adalah keadaan wajah Safiey yang kelihatan bengkak dan masih belum pulih sepenuhnya berikutan pembedahan yang dijalani. Sehingga ada yang menyangka dia menggunakan ‘filter’.

Seram pulak

Seriau tengok

Berani betul Safiey walaupun pipi dicucuk-cucuk dengan jarum depan mata macam tu! Asalkan nak nampak lebih cantik, apa pun sanggup ya.

Sumber: Instagram Safiey Illias , Facebook JNN

Continue Reading
Advertisement

Trending