Connect with us

#brandedcontent

Bukan sekadar berharga RM2.10, Ninso Selayang kini di buka 24 jam!


Kadang kala, jadi stress pula apabila tengah syok membeli belah, tapi nafsu memborong dikekang oleh masa yang suntuk. Masa suntuk, barang tak habis beli dan harga pula tak berbaloi! Maka, tergendala segala ‘tugasan’, terpaksa disambung esok hari.

Tenang, segala permasalahan dan senario diatas dah ada jalan penyelesaiannya. Mari kami kongsikan satu rahsia!

Kini, korang semua boleh memborong dengan jimat, tanpa risau kedai tutup di Ninso Taman Prima Selayang. Pendekkan cerita, Ninso Taman Prima Selayang ini dibuka selama 24 jam!

Bagi yang masih belum kenal dengan Ninso, Ninso adalah sebuah kedai yang bakal memenuhi wish-list korang dengan menawarkan harga yang berbaloi-baloi. Korang boleh dapatkan pelbagai barangan keperluan asas seperti barangan rumah, aksesori, permainan, makanan dan macam-macam lagilah.

Perhatian buat orang2 Selayang dan sekitarnya!!

Berita baik buat kaki borong di Selayang dan sekitarnya!

Setelah bertapak di Kepong, kini Ninso Taman Prima Selayang pula memulakan operasi mereka sejak 17 Januari 2020 lalu. Tetapi, Ninso Taman Prima Selayang tampil dengan kelainan dan keunikannya tersendiri yang pastinya cetus rasa bahagia buat penggemar barangan RM2.

Tunggu, Ninso Taman Prima Selayang bukan kedai RM2 yang kaleng-kaleng tau! Apa yang syok? Jom lihat…

Dibuka 24 jam sepanjang tahun

Ninso Taman Prima Selayang ini merupakan outlet pertama yang beroperasi selama 24 jam! Yaaa.. betul tu dibuka selama 24 jam. Disebabkan Ninso ini prihatin terhadap korang, jadi mereka memutuskan untuk beroperasi selama 24 jam di Ninso Taman Prima Selayang.

Haaa… pasti suri rumah dah mula hidupkan enjin kereta, sebab terlampau teruja nak shopping dekat Ninso Taman Prima Selayang ni, kan?

Ruangan tampak eksklusif dan mewah

Walaupun Ninso sememangnya terkenal dengan menjual barangan serendah RM2.10, tapi yang hebatnya rekaan kedai Ninso ini bakal memberikan korang semua vibes seperti membeli-belah di shopping mall terkemuka. Barang murah tetapi dijamin korang akan menerima servis yang tip-top, daripada setiap pekerja-pekerja Ninso yang bertugas.

Susun atur yang kemas

Melangkah masuk sahaja, pasti korang akan terpegun dengan susun atur dalam kedai Ninso ini. Bukan sekadar kemas serta teratur, tetapi memudahkan korang ambil barang tanpa perlu tercari-cari.

Setiap barangan akan susun mengikut kategori, malah setiap produk tidak akan dicampur aduk untuk memudahkan urusan pelanggan untuk membeli belah.

Ruang pembayaran yang banyak

Barang dibeli banyak, orang pula banyak berkunjung. Dalam kepala pasti fikir kena beratur panjang di ruang pembayaran, kan?

Sini nak kongsi! Ninso Taman Prima Selayang ini, sangat memahami pelanggan mereka. Jadi, dari awal lagi mereka sudah menyediakan kaunter pembayaran yang mencukupi buat pelangan tanpa perlu menunggu dan beratur panjang.

Jadi, masalah menunggu dan beratur panjang tiada!

Barangan serendah RM2.10 je!

Sebagai seorang suri rumah yang bijak berbelanja, keperluan rumah dan barangan dapur yang murah sudah tentu jadi keutamaan. Bertambah bahagia apabila, barangan yang berkualiti dan berkuantiti tinggi diperoleh dengan hanya RM2.10.

Apa je boleh dapat dengan RM2.10? Meh sini nak tunjuk…

Barangan dan perkakas rumah

Syurga buat pencinta makanan

Barang mainan untuk kanak-kanak

Bagi mainan kanak-kanak, Ninso Taman Prima Selayang sudah menyediakan satu ruangan khas iaitu Nin Toys yang mengumpulkan kesemua jenis mainan dalam satu bumbung.

Sedikit pemberitahuan, harga barang mainan yang dijual pada bahagian Nin Toys ini ditawarkan dengan harga berlainan tetapi masih berpatutan.

Harga pula jadi persoalan? Sila tenang dan jangan takut, harga yang ditawarkan semestinya murah dan berbaloi. Dah tak perlu risau anak mengamuk mahukan barang mainan. Confirm boleh beli tanpa fikir dua kali!

Perdapat pelbagai jenis plush toy dalam bentuk vending machine juga turut disediakan. Dengan hanya berbekalkan RM1 sahaja, korang boleh main vending machine dan boleh bawa pulang plush toy kegemaran.

Haaa tunggu apa lagi? Orang-orang sekitar Selayang,? dah tak payah kira-kira dan list bajet lagi! Datang je Ninso Taman Prima Selayang. Nak buat kenduri atau parti sampai lewat malam hari pun dah takde hal! Ninso cawangan Selayang kan dibuka 24 jam.

Sebarkan kegembiraan ini pada suami, anak-anak dan juga jiran tetangga! Jangan kalut borong sorang-sorang, lebih afdal ajak sekampung datang serbu Ninso.

Jangan lupa take note. Alamat Ninso Selayang, di PT 35813, Part of Ground Floor of Ideal Convention Centre, Jalan PS 8/3, Taman Prima Selayang, 68100 Batu Caves Selangor Darul Ehsan.

Nak beli barang RM2.10 pada pukul 3 pagi? Pergilah Ninso Taman Prima Selayang !

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *