hubungi kami

Selebriti

Dakwa sukar buat pilihan, gambar mesra Shuib & Zara Zya cetus persoalan netizen

Sejak kebelakangan ini, pelawak dan usahawan terkenal, Shuib Sepahtu atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad sering menjadi sorotan netizen mengenai kontroversinya yang sedang mengenali hati budi seseorang.

Terbaharu, perkongsian gambar mesra yang dimuat naik oleh Shuib bersama pelakon Zara Zya di laman Instagramnya telah mencetuskan tanda tanya dan persoalan dalam kalangan netizen mengenai status mereka berdua.

Dalam kapsyen hantaran tersebut iaitu ‘nak cakap ya pun tidak, nak cakap tak pun tidak..ianya tengah-tengah. macam mana itu? Tolong jelaskan boleh tak awak? (Zara Zya)’, Shuib seolah-olah buntu untuk membuat sesuatu keputusan.

Malah, perkongsian itu juga turut mendapat maklum balas daripada Zara dimana dia memaklumkan perkara yang mereka rahsiakan bersama telah mendapat persetujuan bersama.

Apa ni?? Korang kahwin jelah!

Susulan itu, perkongsian Shuib dan Zara itu telah mencetuskan rasa ingin tahu dalam kalangan peminat mereka mengenai status hubungan mereka berdua meskipun sebelum ini dua selebriti itu menafikan yang perasaan cinta yang wujud.

Malah, majoriti netizen berharap dua selebriti itu akan dijodohkan bersama kerana mereka seperti merpati dua sejoli yang sesuai untuk mendirikan mahligai.

Alaaa, mesti marketing je ni kan???!

Bagaimanapun, rata-rata menganggap hantaran yang dimuat naik oleh kedua-dua artis tersebut hanyalah sekadar ‘marketing’ untuk membuka cawangan baru Bubblebee.

Sumber: Instagram @zarazya, @shuibsepahtu

Talk less, do more.

Sambung Baca
Advertisement