hubungi kami

Selebriti

Dimaki guna kata2 biadap, Che Ta kesal dengan Diva AA -“Depan mulutnya manis…”

Siapa yang mengikuti media sosial pengacara terkenal, Azwan Ali atau Diva AA pasti tahu bagaimana kapsyen yang sering digunakan tiap kali mengulas isu sesuatu.

Walaupun ada yang menganggap perkara tersebut sebagai gurauan, namun ia dilihat agak keterlaluan kerana menghina orang lain dengan perkataan lucah serta mengaibkan.

Tergamak tulis kata2 biadap

Kali ini pelakon wanita terkenal, Rozita Che Wan telah memuat naik luahannya yang berasa kesal apabila dimaki dengan kata-kata biadap oleh rakannya sendiri susulan tular gambarnya berpakaian ‘vouge’ ketika mendapatkan suntikan vaksin.

Padahal dah lama kenal

Menurut selebriti itu, tahun ini sahaja tiga kali mereka bertemu dan sempat bergambar serta berborak mesra bersama.

Mereka juga pernah beberapa kali shooting bersama dan hubungan mereka baik-baik sahaja.

“betul la kata orang. Kalau di depan mulutnya manis. Balik belakang lain bicara!”
.
“Tapi tk sangka la kan , kadang2 orang yangg kita dah lama kenal, yang kita rasa kita tak dak masalah dengan dia, yang kita rasa dia baik dengan kita rupanya kita kena “baik- baik” dengan org mcm ni…” tulisnya.

Semoga diberi hidayah

Diakhir luahan pelakon yang mesra disapa Che Ta itu, dia sempat mendoakan agar pengacara berkenaan diberikan hidayah supaua tidak terus dianggap ‘sampah’ pada masa akan datang.

“Semoga manusia macam ni Allah bagi dia hidayah supaya dia tidak dianggap sampah .. Allahhuakhbar,” pesannya.

Dia teringin pakai macam Che Ta kot

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet berasa tindakan yang dibuat Azwan Ali itu sangat keterlaluan dan merasakan gurauan seperti itu sangat tidak patut dilakukan lebih-lebih lagi dia juga seorang selebriti.

Warganet juga berharap agar Che Ta sabar dan tidak terikut-ikut sama dengan perangai pelik selebriti berkenaan dan berharap kata-kata keji dari mulut pengacara itu dibiarkan sahaja.

 

Kerja sakitkan hati orang saja

 

 

Selalu sangat cari pasal

 

 

 

Banyakan bersabar lah

Abaikan saja, dia nak perhatian je tu

 

Sumber: Instagram Rozita Che Wan

Sambung Baca
Advertisement