Connect with us

#celeb

“Hina arwah anak & bakar barang pemberian…” – Datuk Vida terkilan sikap Azwan Ali

Kecewa dan terkilan. Itulah kini yang dirasai oleh ushawan Datuk Seri Vida dengan tindakan pengacara Azwan Ali yang membakar minyak wangi pemberiannya dan menghina kematian dua orang anaknya.

Kekesalan itu dinyatakan beliau menerusi IG miliknya, dengan mengulas bahawa tindakan pengacara tersebut sangat menyinggung perasaannya.

“Anak 2 dah rentung pun tak insaf lagi…”

“Go to hell! Pergi mampus denganmu! Anak dua dah mampus, dah rentung kau tak insaf-insaf! Padanlah kau kahwin je kau bercerai, kahwin je cerai..”

Itulah ayat yang diperkatakan oleh Azwan Ali terhadap Datuk Vida, menurut usahawan itu dia cukup terkilan apabila pengacara berkenaan mengaitkan kehidupan peribadinya sehingga, memperkotak-katikkan kematian anaknya yang maut dalam kebakaran.

“Saya rasa sangat sedih, kenapa anak saya yang telah tiada itu diperkotak katikkan, dikaitkan dengan kebakaran, bakar minyak wangi saya…”

View this post on Instagram

SY TAK TAHU MENAHU MCM MANA ARRANGEMENT KATANYA SURPRISE dia dtg Ingatkn caKAP2 mcm retis lain Promo naik pentas . Smpai bakar2 perfume sy.. Shawl yg diberi Sampai SUMPAH SERANAH Berkali kali.. Nasib baik @kacak_._ cuba tenangkan sy Ya Allah.. kuatkanlah semangatku Tak kuat bila hina2 arwah anak saya Bila tenGok api Bakar perfume pula kat rumah terbakar.. kawasan sampah.. hinanya Perfume tu 😰😰😰 @perfumedsv_hq . . Saya habis berjuta.. demi buat yg berkualiti UNTUK SEMUA ORANG MERASA… .Tapi dia.BUAT SEOLAH TAKDE NILAI . Di saat banyak permintaan banyak N sy panggil iqbal @ahmadiqbalzulkefli Supaya kedepankan lg.. @perfumedsv_hq Takpe.. saya yakin.. syg semua bagi sokongan . SUPPORT SAYA YE 😭😭❤️ @perfumedsv_hq

A post shared by Dato' Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Sampai tak boleh tidur, sedih…

Berikutan apa yang diperkatakan oleh Azwan Ali, kata-kata pengacara itu cukup terkesan untuk dirinya kerana bukanlah mudah baginya untuk menerima kehilangan anak tercinta.

“Dia telah libatkan anak-anak yang telah pergi disebabkan tragedi kebakaran, saya tak boleh tidur disebakan stress, orang yang masih hidup boleh lagi kita minta maaf…”

Namun, dikatakan tindakan yang dilakukan oleh Azwan Ali adalah berpunca daripada bayaran, setelah dia membuat kemunculan di sebuah acara yang dianjurkan usahawan itu.

Walau bagaimanapun, diharapkan kedua-dua pihak boleh berbincang secara baik agar tidak timbul lagi persengketaan yang sehingga mencetuskan sensitiviti seseorang.

Sumber : Datuk Seri Vida

Writer yang tersakiti (Ditangisi)

Continue Reading
Advertisement