hubungi kami

Viral

Hina zuriat dikandung bekas isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Menjadi seorang ibu tunggal yang diceraikan suami ketika masih sedang mengandung sememangnya satu tamparan yang sangat hebat kepada seorang wanita.

Lebih-lebih lagi apabila anak yang dikandung turut dihina dan tidak diakui keturunannya. Perkara itu pastinya meninggalkan bekas luka yang tidak terperi kepada seorang wanita.

“Dulu masa aku bersalin, kau doakan aku mati”

Menerusi satu perkongsian yang dibuat oleh seorang pengguna Twitter yang juga seorang ibu tunggal, dia telah meluahkan keadaan bekas suaminya yang ‘kemaruk’ mahu berjumpa anak mereka sedangkan sebelum ini dia tidak mengakui bayi tersebut.

Menurutnya lagi, bekas suaminya turut pernah mendoakan agar dia meninggal dunia semasa bersalinkan anak mereka. Namun, atas kuasa Allah, bayi tersebut lahir benar-benar seiras dengan wajah bekas suaminya.

“Sebelum ni takde nak ambil tahu pun”

Susulan daripada itu, wanita tersebut memberitahu bahawa bekas suaminya seboleh-boleh mahu berjumpa dengan bayi mereka sedangkan sebelum ini dia menuduh wanita tersebut mengandungkan anak orang lain.

 

“Jangan sampai kau kahwin semula tak dapat zuriat”

Dalam kenyataan wanita itu lagi, dia memberi peringatan kepada bekas suaminya agar berhati-hati dengan percakapan agar suatu hari nanti apabila dia ingin berumantangga semula, dia tidak dikurniakan zuriat berikutan tutur katanya sebelum ini.

Tambah pengguna Twitter itu, dia begitu menderita ketika mengandung kerana terpaksa berurusan dengan mahkamah ketika proses penceraian kerana bekas suami tidak mahu bekerjasama.

 

“Aku diam, kau burukkan aku”

 

 

Maaf bahasa agak kasar…

Diakhir perkongsiannya itu, wanita tersebut memberitahu bahawa diceraikan talak tiga oleh pasangannya. Dia juga memohon maaf andai kata-kata yang digunakan agak kasar kerana hatinya bergitu terluka dengan apa yang berlaku.

Awak layak dapat yang lebih baik

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan berpihak kepada wanita itu. Mereka juga berasa simpati dengan nasib yang menimpa iu tunggal itu diatas tindakan bekas suaminya.

Tak faham kenapa lelaki jadi macam tu

Semoga kebaikan berpanjang untuk sis

Kata2 buruk akan berbalik kepada dia semula

Kesian dekat anak dapat ayah macam tu

Sumber : MissErinKayy

 

 

PERHATIAN: Pihak Oh My Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Oh My Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Sambung Baca
Advertisement