Connect with us

#celeb

Hubungan direstui ibu bapa dah putus, budak darjah 3 curang dengan lelaki lain?

Kisah percintaan pasangan kanak-kanak Duerra Mitilda dan Hezriq Shah menjadi bualan hebat netizen bulan lalu setelah dikatakan hubungan mereka direstui ibu bapa.

Malah Mitilda yang juga pelakon cilik tidak segan silu menayang teman lelakinya yang berusia 12 tahun itu di laman Instagram dengan melakukan pelbagai aktiviti bersama.

Terbaru, hubungan cinta pasangan tersebut dikhabarkan sudah berakhir dan membawa haluan masing-masing menerusi beberapa paparan skrin yang dimuat naik seorang pengguna Twitter.

“Jahatnya Mitilda tinggalkan Eriq..” – Peminat

“Buat apa nak sayang orang yang tak sayang kita..” – Eriq

Difahamkan, pelakon berusia sembilan tahun itu rapat dengan rakan artis yang sebaya sehingga menimbulkan rasa cemburu dalam diri Hezriq.

Advertisement

Asyik bergaduh je, akhirnya kami putus!

Selain itu, Eriq juga mengakui bahawa pelakon tersebut mungkin telah menemui pengganti baru iaitu pelakon cilik Nik Adam Mika di lokasi lakonan.

Miltida suka Nik Adam?

“Memang dengan Adam”

Menerusi Instagram Nik Adam, mereka berdua kelihatan sedang sibuk menjalani penggambaraan Runi dan Solah selain merakam video TikTok bersama.

Posting berkenaan menjadi bahan ketawa warganet yang sebelum ini sentiasa mengambil tahu perkembangan hubungan cinta kanak-kanak tersebut.

Kesian tapi nak gelak

Setia sampai kahwin konon

Best pulak kisah curang dorang ni

Aku ni pun ‘single’ lagi

Sumber : Twitter , Instagram

Advertisement

Continue Reading
Advertisement