Connect with us

#celeb

Isteri ‘frontliner’ negara, Mamat Sepah hantar bini pergi & balik kerja

Isteri kepada Mamat Sepah yang mesra dipanggil Nana berkongsi swafoto terbaru bersama pelawak tersebut sebelum keluar berkhidmat sebagai anggota polis.

https://www.instagram.com/p/B-9K5Yjpesj/

“Ajak kita swafoto, nak hantar kita pergi kerja. Ada apa-apa ke tu?,” tulis Nana atau nama penuhnya Nordiana Ibrahim.

Namun menerusi laporan Astro Gempak, rutin harian Mamat telah berubah sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan dimana dia dengan sukarela menghantar isterinya pergi dan pulang dari kerja.

“Dia tak minta aku hantar dia pergi kerja tapi aku yang volunteer. Berkorbanlah sikit untuk isteri, tengok dia penat pun dah tak sampai hati.
 
“Kalau nak diikutkan hati ni rasa bersalah sebab tak sempat pun nak bawa isteri pergi berbulan madu dan rasa macam ‘pengantin baru’.
 
“Raya tahun ini pun mungkin di Shah Alam sahaja kalau rantaian Covid-19 ini tak putus. Lagi pun isteri kena kerja,” katanya.

Terdahulu, Mamat atau nama sebenarnya Mohd Noor Murad mendirikan rumah tangga dengan anggota polis yang bertugas Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam itu pada 1 Mac lalu.

Sumber : Instagram , Astro Gempak

Continue Reading
Advertisement

Trending